Izuki'nin ağzından
İş çıkış saat'i gelmişti.Eşyalarımı toplayıp çıkmaya hazırlanırken Bay Todoroki geldi.Kapıya yaslandı ve gülümsedi.
Shoto:Hadi beraber akşam yemeği yiyelim.
Askıdan ceketimi aldım ve hızlıca yanından geçtim.
İzuki:Hayır.
Bay Todoroki adımlarını biraz hızlandırarak yanıma geldi.
Shoto:Hadi ama.Rezervasyonu bile yaptım.Eğer para sıkıntınız varsa ben öderim.
Derin bir nefes aldım.Bu adam cidden sinir bozucuydu.
Izuki:Para sıkıntım yok.Teşekkür ederim yine de.Eğer rezervasyon varsa iptal edin yada başka biriyle gidin.Ben başka biri ile buluşacağım.
Şirketin kapısını açtığımda karşımda arabasının önüne oturmuş bir adet Mina gördüğümde üstümdeki bütün yorgunluk gitti.Arabada son ses müzik açmış beni bekliyordu.
(Müzik medyada bence dinleyin ben çok seviyorum)
Mina benim geldiğimde arabanın önünden kalktı ve koşarak yanıma geldi.
Mina:İzukiiii!
Mina bana sarıldığında bende ona sarıldım.Mina ve ben çocukluğumuzdan beri arkadaştık.Çocukken evlerimiz yakın olduğu için hep heraber oynardık.Bu yüzden arkadaştan daha çok kardeş gibiydik.
Mina:Hadi hadi gidelim.Seninle yapmak istediğim çok fazla şey var.
Mina beni kolumdan çekiştirerek arabaya soktu.Camdan dışarı bakarak patronuma el salladım ve Mina gaza bastı.
Mina:O muydu.
İzuki:Evet.
Mina:Neden o şerefsizle çalışıyorsun ki.Senin çalışmana bile gerek yok.Dünyanın en zengin 2. insanısın.
Abowwww falza abarttım ama olsun.
İzuki:Sadece ona her istediğini alamayacağını göstermek istiyorum ama işler dayanamayacağım seviyeye gelirse direk istifa ederim.
Mina:Peki.Neyse şimdi bunları boşverelim ve eğlenelim!
İzuki:Evet.
~~~
Saatlerce Mina ile eğlendikten sonra ayrıldık.Yakınlarda ki bir markete girdim ve kişisel bakım reyonuna girdim.Todoroki'nin kokusu üstümden gitmediği için daha sık yıkanmak zorunda kalıyordum.Bir kaç paket şampuan deodorant ve parfüm aldıktan sonra kasaya ilerleneye başladım.Adımlarım birinin bana seslenmesiyle durdu.
Shoto:Bu kadar şeyi ne yapacaksın.Çok mu kirleniyorsun.
Todoroki yanıma gelince yurümeye devam ettim.
Artık iç sesteyken bay kelimesini kullanmayacağım hoşuma gitmedi.
İzuki:Kokunuz üstüme siniyor ve çok zor çıkıyor.Normal de böyle şeyleri pek takmam ama parfümünüzün kokusunu sevmiyorum.
Todoroki aldığım şeylere baktı.
Shoto:Bunları alacak kadar paran var mı senin.
Dudağımı ısırdım.Cidden aşırı sinir bozucuydu.Cevap vermeden kasaya gittim.Kartımı çıkartarak parayı ödedim.Elimde ki poşetle eve doğru yürümeye başladığımda Todoroki de yanımda konuşuyordu.
Todoroki:O kızla dışarı çıkıyorsun ama benimle bir yemek bile yemiyorsun.Çok kırıldım.O kız kim oluyor ki seni benden alıyor.Hem güzel de değil.Seni asla elde edemez.
Evimin bahçesinin önünde ki büyük kapının önündeydik.Sinirle Todoroki'ye döndüm.Benimle uğraşması umrumda değildi ama Mina'ya laf etmesine dayanamazdım.
İzuki:Şirket başkanısın diye kendini bir şey mi sanıyorsun.Bir sürü erkekle yatıp kalkman ve acımasızlığın hep sır mı kalacak.Bunu basın duyarsa yaşayacağın düşüşü düşün.Bu arada dünyanın en zengin 5. Adamısın diye herkese fakir muammelesi yapma.Ben dünyanın ez zengin ikinci adamıyım.Ünlü spor şirketlerinin hepsi benim emrim altında ve benim senin gibi bir pisliğin emri altında olmaya daha fazla tahammülüm yok.
Todoroki şokla bana bakarken büyük bahçe kapısını çaldım.Iki tane güvenlik kapıyı açtı.Todoroki'yi gösterdim.
İzuki:Bu adamı ne olursa olsun evime almayın.
Güvenlik:Tabi efendim.
Kapı'dan içeri girmeden önce her zaman cebimde olan istifa dilekçesini Todoroki'ye uzattım.
İzuki:İstifa ediyorum.
Daha sonra arkamı döndüm ve eve girdim.Kapı arkamdan sertçe kapandı.Evet artık onunla aramda hiç bir bağ yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AZGIN PATRONUM
FanfictionKonuyu özetliyom gençler İzuki iş arıyo Shoto'nun şirketinde kişisel asistan oluyor hem ona toplantı ayarlamak gibi işlerde yardım ediyor hemde sex partneri oluyor amaaa İzuki kanser bir uke olmayacak okuyunca anlayacaksınız. aslında serinin ŞEREFSİ...