01 - változások

125 28 30
                                    

- jinyoung? te vagy az? - nézett döbbent tekintettel a diáktanács elnökére a fiú legjobb barátja, eunhee.

- nem, én superman vagyok. vagy batman, ő amúgy is sokkal jobb - pillantott rá érdekes tekintettel jinyoung a másikra.

- jézusom, te mikor lettél ilyen dögös?! - kérdezte fennhangon a lány.

- eunhee, te meg miről beszélsz? - zavarodott meg pillanatok alatt a lány barátja.

- miért nem vettem eddig észre, milyen helyes vagy? - kezdett el bizarr mód csillogni a lány szeme.

- én nem értelek egyáltalán, sajnálom - vakarta meg az oldalát jinyoung, mire eunhee csak lemondóan legyintett egyet.

a fiú komolyan nem tudta, miket hord össze a barátja, pedig valóban érdekelte volna. alapból furcsállta, hogy mennyien nézik, mikor belépett az iskolába - meg egyébként is, a buszon lévő tinilányok is szörnyen feltűnően bámulták őt, ami miatt rettentő könnyen zavarba jött; nem volt hozzászokva az idegen tekintetekhez. a fairy-detail iskola meg egyébként is csupán az ő beleegyezésével válthatta le a legtöbb tanulókkal kapcsolatos dolgait, hiszen mivel ő volt a, diák(elnök) többet tudott az iskolába járó tinédzserekről, mint az összes tanárjuk együttvéve. de jinyoung természetesen világéletében jót akart gimnáziumának, ezért nem használta ki rettentő gonosz dolgokra felhatalmazását - pedig egyébként akármikor megtehette volna.

- borzasztó ez a szoknya! megsülök benne, pedig csak tavasz van. ó, mi lesz velem így nyáron! - panaszkodott magát legyezve eunhee, mivel előbb említett mondata alapján is melege volt a vastag szoknya miatt, s az erősen sütő nap ezen egyáltalán nem segített; sőt, sokkalta rontott inkább.

jinyoung nem tudott vele együtt érezni, többek között, mert ő nem szoknyát kapott, hanem egy - véleménye szerint egész kényelmes - nadrágot. a gatya egyébként drapp színben pompázott és a szabása is egy iskolai egyenruhára emlékeztetett, lehet azért, mert pont ezt a szerepet töltötte be. hozzá kell tenni a történethez, hogy az igazgató valójában rendkívül arra hajlott, hogy legyen ezentúl a cipő is megszabva, s mindenki ugyanolyanba járjon, de ekkor jinyoung felvilágosította őt, hogy ahhoz túlságosan különböznek a családok vagyonai; megeshet, hogy az apróbb pénzzel rendelkező családok nem tudnák megengedni maguknak, az előkelőbbek meg háborognának, mely nem tenne jót iskolájuk hírnevének.

- a nadrág egész jó. bár az ing tény, hogy nem a legjobb, hiszen olyan fehér, hogy a legapróbb piszok is alig megy rá, aztán rohanhatsz kimosni, olyan mocskos lesz - mondta egy kisebb szünettel a lány beszéde után, halkan a fiú. jinyoungról valójában tudta eunhee, hogy utál mosni, így meg sem lepődött, hogy szóvá tette észrevételét.

- legalább neked jól áll - sóhajtott egyet eunhee. - ez a ruha viszont egy átlagos lányon se mutat értékelhetően!

- még szerencse, hogy te nem vagy átlagos! - kuncogott fel bókolva egyet jinyoung.

- hát igen, én vagyok mindenki királynője - dobta hátra a haját egy rendkívül szórakoztató mozdulattal eunhee.

- az biztos - mosolygott halványan jinyoung, jól elmulatva barátnőjén.

 a történet rettentő unalmas lehet egyesek számára, ezért elnézést, illetve valóban szörnyen rövid részek lesznek, szóval tényleg bocsi :P oh, és egyébként nincs átnézve egyáltalán, sajnálom a hibákat, de azért remélem, valakinek tetszett! </3 

210323

javítatlan, bővített változat

egyenruha | yoonbae. ✓Where stories live. Discover now