03 - busz

78 27 8
                                    

- több ilyen jelenetet lehetőleg ne rendezz. elég kínos volt - iszogatta az útközben vett epres latte kávéját jinyoung.

valóban kellemetlennek találta a kialakult szituációt, hiszen aznap már nem először bámulták meg őket vagy csak őt, annak ellenére, hogy jinyoung igazából nem bírja, hogyha egyszerre többen is nézik.

- te tehetsz róla, túl hangosan kiáltottál fel - szállt fel a lány kuncogva a buszra, barátjával együtt.

- semmi közöm, ahhoz, te milyen pokolian nagy baromságokat mondasz - ült le egy ablak mellé a fiú.

- ez egyáltalán nem volt hülyeség, jinyoung - nézett ki az ablakon eunhee kicsit lejjebb tolva, előbb még egekben lévő jókedvét.

- azt hittem ismersz már ennyire - mondta nyugodtan a fiú, majd úgy gondolta, ideje ejteni ezt a témát. - egyébként holnapra kell valami?

- én úgy tudom, nem. de bármikor írhat a tanár, hogy kezdjük el a beadandót.

- megeshet, bár kétlem. amennyire ismerem, sokkal jobban szereti az ilyesfajta dolgokat élőben közölni.

- remélem, így van, mert valószínűleg, ha most kellene elkezdenünk, késnék a leadásával - sóhajtott egyet a lány. - ó, nekem mennem kell, itt szállok le. szia, jinyoung, holnap találkozunk, majd írj! - köszönt el hirtelen eunhee, magára hagyva a fiút.

jinyoung sokkal messzebb lakott az iskolától, mint eunhee; neki a buszon kívül még metróra is kellett ülnie. eredetileg úgy tervezte, hogy ilyenkorra már rég elköltözik édesanyjától, de szíve nem hagyta, hogy otthagyja őt, hiszen az anyjának egyedül a fia volt már. ez alapján is könnyen kijelenthetjük, hogy jinyoungnak nem voltak testvérei, de még csak apja sem, akármennyire is vágyott rájuk.

javítatlan változat

egyenruha | yoonbae. ✓Where stories live. Discover now