- nem jössz át valamikor hozzánk?
hyunsuk és jinyoung sokadik randijukon ültek már - természetesen az elsőhöz hasonlóan, egy kávézóban. jinyoung előtt egy szokásos epres latte foglalt helyet, barátja pedig csupán egy cappuccinot iszogatott, kelleténél talán kicsit több tejjel benne.
- szüleid? - jinyoung nem értette, hyunsuk miért akarja hazavinni őt, hiszen rendben van, hogy már együtt vannak, de még egy hónap se telt el, illetve eddig nem eset olyasmiről szó, hogy bemutatni a másikat a famíliának.
- otthon, hasonlóan, mint yenie és yeneun.
- szóval be akarsz mutatni nekik - kérdése inkább hallatszott kijelentésnek a huncut mosollyal az ajkán. - szórakoztató, hogy ennyire biztos vagy bennünk.
- miért te nem? - hyunsuk arcán látszott az őszinte félelem, noha ez talán csak párjának tűnt fel; ő ismerte eléggé ehhez.
- ilyet nem mondtam egy szóval sem, már megint túl gondolod a dolgokat, hyunsukie.
a két fiú között gyakoriak voltak az ehhez hasonló szóváltások - jinyoungnak különleges hobbija volt piszkálni a másikat.
- rendkívül gonosz tudsz lenni, remélem tudod.
- de még mennyire - azzal intett a pincérnek: hozza a számlát. természetesen partnere sértődött ábrázata sem kerülte el a figyelmét, mégis elnyelte szavait. - köszönjük - fogta meg hyunsuk kezét jinyoung, ámde így sem tette azt, mire barátja vágyott; nem engesztelte ki.
hyunsuk sokszor volt szótlan az ilyesfajta randijaikon, jinyoung már kezdett hozzászokni.
- egész nap nem fogsz már hozzám szólni? - nem érkezett válasz, mely nevetésre késztette jinyoungot.
- egyáltalán nem vicces.
- havid van, vagy hasonló? akkor szokott eunhee ilyen lenni, mint most te.
- hihetetlen vagy, bae jinyoung! - végül kiszakadtak e szavak hyunsuk száján, hiszen ő sem bírja a hosszan tartó némaságot.
- köszönöm - kacsintott rá. - szüleidhez akkor nem megyünk? - jinyoung nem túl lelkesen formálta ezeket a betűket.
- yenie és yeneun is ott lesz, ne felejtsd! egyébként, ha beleegyezel, valóban be szeretnélek mutatni nekik.
- hajrá.
borzasztó rövid lett, ámde nem akartam egy részbe tenni magával a vendégséggel, sajnálom :[ viszoont itt lenne az első "pótrész", i hope you are like it </3
ESTÁS LEYENDO
egyenruha | yoonbae. ✓
Fanficmelyben a mindig, minden szabályt tökéletesen betartó bae jinyoung igent mond egy nála fiatalabb, illedelmesnek nem kifejezetten nevezhető fiúnak. yoon hyunsuk x bae jinyoung ⚣︎ | ✓ | 2021 | - aokithebest. numb - cix baromi regi, szoval mindenki nez...