04 - randi

71 25 28
                                    

- jinyoung! - érkezett a fiú háta mögül egy kiáltás. nem ismerte kitől származik, úgy érezte, mintha sosem hallotta volna ezt a hangot, még is megállt. - azt hittem már, hogy szándékosan nem vársz meg! - jelent meg előtte hyunsuk egy egyszerű mozdulattal letörölve magáról a futás miatt előjött izzadság cseppjeit.

- huh? segíthetek valamiben? - nézett a másikra összeráncolt szemöldökkel, ignorálva előző kijelentését.

- igen! - vágta rá azonnal magabiztosan, majd mikor meglátta az elnök unott tekintetét, elbizonytalanodva folytatta. - csak izé, meg szerettem volna kérdezni, hogy eljönnél-e velem inni egy kávét, vagy amit szeretnél igazából a közeli italárushoz!  - kezdte el cipőjének orrát nézni hyunsuk.

- akkor kérdezd - mondta rendkívül higgadtan jinyoung.

- e-eljönnél velem egy randira?

jinyoung érezte, mennyire ideges volt a másik, többek között azért, mert ritka jó emberismerő volt. apró pillantásokkal vette észre, hogy a másik tenyere úszik az izzadságban, orcája kipirosodott - bár azt nem tudta, hogy az előző kisebb futása hatására, vagy azért mert zavarban volt. viszont a fiú akármennyire is tűnt békés személyiségnek, valójában olyan szadista hajlamai voltak, melyeket egyedül eunhee ismert igazán. ezért húzta egy kicsit a másik agyát azzal, hogy csendben maradt egy ideig, pedig közben meg sem fordult a fejében, hogy visszautasítsa ezt a számára rendkívül kedvező ajánlatot.

- rendben van - bökte ki végül. - igen, elmegyek veled

- várj, ez azt jelenti most, hogy a nagy bae jinyoung eljön velem egy randevúra? - érdeklődött az enyhén sokkos állapotban lévő hyunsuk.

- hyunsuk-sshi én úgy érzem, elég egyértelműen választ adtam erre a kérdésre az imént, hadd ne kelljen megismételnem, kérlek - hunyta be szemeit jinyoung újra. - ó és légy oly kedves, és ne hívj "nagy bae jinyoung"- nak.

- persze - nyögte ki nehezen a másik fiú.

- most akkor megyünk, vagy nem? - kérdezte kicsit unott hangon jinyoung, mire a másik észhez tért s visszaszállt a földre.

- m-mi? most azonnal?! - kezdett el hyunsuk pánikolni.

- szeretnél menni? - vonta össze tökéletesre szedett szemöldökeit jinyoung.

- sze-szeretnék, persze, viszont rajtam még az iskola ruha van, és--

- szerintem remekül áll, hyunsuk-sshi - mosolygott halványan jinyoung, mire a másik fiú szemei elkerekedtek. - velem mész randira és nekem őszintén így is tetszel - pirult bele halványan mondandójába, noha ez a másiknak fel sem tűnt. [írói megjegyzés: sajnálom, nem vagyok jó az ilyenekben:(]

- ez azt jelenti, hogy ne menjek haza átöltözni?

- hyunsuk...egyik, ha az ember szerelmes, akkor annak nincs  köze ahhoz, milyen ruha van éppen a másikon. kettő, ez azt jelenti, hogy tetszel nekem - fordult meg s kezdett el lépdelni az időközben kiszemelt kávézóhoz.

- t-tényleg? - dadogott továbbra is vörös orcákkal, majd mikor megnyugodott egy kicsit, folytatta. - te is tetszel nekem, vagy nem is tudom, hogy mondjam - indult meg a másik után, próbálva őt beérni.

jinyoung erre már nem válaszolt; nem is tudta, mit kéne. csupán hagyta, hogy békés csendben menjenek egymás mellett, a lehető legkevesebb feltűnést keltve.

egész időben jelentkeztem, bár ezt az aprócska részt ma reggel, a superhuman hatása alatt írtam meg, hiszen elmarad az első (infó) órám. s bár tanulnom kéne a holnapi nyelvtan tz-mre nem bírtam ki, belevágtam egy újabb részbe hehe. egyébként mindenkinek nagyon köszönöm a sok-sok csillagot, melyeket főként azután kaptam, miután az angelbe is feltettem egy részt önpromóként, noha ez nem meglepő; az a népszerűbb. lényeg, hogy az a rengeteg vote szörnyen sokat jelent, szóval valóban nagyon köszi </3

210324

javítatlan változat

egyenruha | yoonbae. ✓Where stories live. Discover now