-Psikopat mısın kızım sen ?
-Hıhı.
-Bak bide hıhı diyor senin burnun çok havalanmış arabama neden çarptın?!
-Canım sıkıldı.
-Bak seni öldürürüm , ben babama ne diyeceğim şimdi.
-Bir fıstık arabama çarptı bende süt çocuğu gibi babama anlatmaya geldim dersin.
dedim alayla.
Karşımda 25-26 yaşlarında uzun boylu kalıplı mavi gözlü ve çoğu kızın kalbini tekletebilecek bana alev saçan gözlerle bakan bir yakışıklı var.
Ama karşısında ben olduğum sürece kalbi tekleyecek olan o . Ha güzelliğimle, ha sözlerimde.-Kes sesini sürtük.
-Woww sürtük ha, anlaşılan tanışıyoruz.
-Hala konuşuyorsun .Arabanın tamponu yerinden fırladı.
-Bu senin sorunun eğer önüne baksaydın sana çarpmazdım.
Karşımdaki çocuk bana doğru yaklaştı kızgınlıktan ve geçirdiği şoktan yanakları kıpkırmızıydı.
-Bak güzelim az kalsın ölüyordum...
-Ölüyorduk.
diye düzelttim.
-Tamam ölüyorduk ve arabamın tamponu ,tampondan çok pestile benziyor ve sen bana laf ebeliği yapmaya devam ediyorsun derdin ne senin?!
-Benim derdim filan yok sorun yaratan sensin. İkimizde birbirimize çarptık hem bak benim arabamın önüde içe çöktü.
Karşımdaki çocuk isterik bir kahkaha attı ve bağırmaya başladı.
-Sen benimle dalga mı geçiyorsun!! Hasarın gözle bile görülmüyor !! Hem ben korkudan ne yapacağımı şaşırdım biliyormusun !! Pisi pisine geberiyodum !!
-İçindeki süt çocuğunu içerde tutmaya devam etmelisin. Neden korktun ki eninde sonunda öleceğiz. Ha şimdi ha sonra ne farkeder?
-Senin ne kadar psikopat olduğunu söylemiş miydim ?!!
-İlk sözün ''psikipattı ''.
-Ne kadarda haklıymışım .Bir de unutmadan söyleyeyim egoistsin , sadistsin ...
Elimi kalbime götürdüm ve alaycı bir ses tonuyla laf sokmama tam gaz devam ettim.
-Kalbimi acıttın . Çok alındım ya !
-Ben kime söylüyorum ki ne halin varsa gör!
dedi şiddetli bir ses tonuyla ve arabasına binip gitti. Tabi ne kadar arabaya benziyorsa.
Siyah porsche 'umun yanına gittim şefkatle arabanın çarptığı yeri okşadım.
''Ah bebeğim kusura bakma , seni düzelteceğim . Hepsi o aptal yüzünden , ağzını burnunu kırmamak için kendimi zor tuttum ''
Hızla arabama atladım.
''Gidelim bebeğim'' diye mırıldandım ve ''virginmarys-dead man'S shoes''(http://www.youtube.com/watch?v=V8ehThdbXJs) şarkısını açıp kafa sallamaya başladım . Bir porche ve virginmary normal gözükmeyebilir ama bende normal olduğumu söylemedim.
Bir süre sonra eve vardım-daha çok villa diyebiliriz- çok önemli misafirler filan varmış aman ne önemli ne önemli. Onlar yüzünden bebeğimi-arabamı-çarptım. Aslında bize her zaman , babamın değişiyle ''önemli misafir''gelir ama bu misafirler biraz daha önemli sanki.
Bir haftadan beri bunun için hazırlanıyorlar. Görende kızları evlenecek sanır . Neyse bütün düşüncelerden sıyrılıp müzüğin ritmiyle kafa sallamaya devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bırak Kendini
RomantikHani güçlüydüm , hani yanlızlık benim için var olan tek şeydi, hani alışmıştım. Artık kendime yalan söylemek bile zorlaştı. Başına buyruk ne isterse onu yapan,kimseyi dinlemeyen , ulaşılmaz bir o kadarda umursamaz olan ben;bazen bunları kafamda tart...