Bölüm 9

697 47 3
                                    

Nik beni kalcalarımdan kaldırıp kucağına aldı ve dudaklarını dudaklarıma bastırıp kumsala çıkardı.
Ne olduğunu anlamamıştım ,daha doğrusu çok ani olmuştu.Dudakları dudaklarımı örterken nefes almak çok zordu, heleki bu kadar bastırmışken ,''Nik''diye dudaklarının arasında inledim. Bu onu dahada alevlendirdi. Beni soğumuş kumlara bırakınca irkilerek kendimi ona bastırdım o anda iki elimi başımın yanında birleştirdi. Öpüşü dudaklarımdan boynuma oradanda açıkta kalmış göbeğime indi göbeğimde biraz duraksadı ve bana baktı ,kendimden geçmiştim.Gözlerim kapalıydı.Yüzümde haz dolu bir ifade olduğuna eminim çünkü Bik durduğu yerden devam etti lanet olsun o ne yapıyor öyle elleri kalçalarıma gitti ve bikinimi aşağı indirmeye başladı.

C-Nik ne yapıyorsun sen!

N-İzin verirsen göstericeğim.

C-Vermezsem.

N-Yine de göstericeğim.

Bir şey dememe izin vermeden bikinimin altını aşağı indirdip yavaşca bacaklarımdan sıyırıp kenara fırlattı.

O anda kendimi ona bıraktım.
......
N-Canını çok yaktım mı?

Bunu söylerken yüzünde tedirginlik vardı sanki evet dersem üzülecekmiş gibi.Tabi ki yaktın ama bunu her zaman yapabilirsin mi dicektim.Tamam içimden bunlar geçiyordu ama bunu ona söylemeyeceğim.

C-Biraz.

dedim nefes nefese. Tam yerimden kalkacakken ayaklarım beni taşımadı ve olduğum yere serildim. Nik bunu farketti ama bir şey demedi sadece tebessüm etti.

N-Pişman mısın?

C-Ne! Pişman mıyım !? Dalga mı geçiyorsun ben bir şey yapmadım sen beni baştan çıkardın!

N-Ahh bende ne zaman gelecek diyordum.

C-Ne ne zaman gelecek?

N-İçindeki psikopat.

C-Pislik herif.

N-Beni tahrik ediyorsun ve seni ben baştan çıkarmış oluyorum, sen hiç aynaya bakıyor musun , seni her gördüğümde kendimi sıkıyorum.

C-Bugunkü patlamanı buna mı bağlamalıyım.

N-Ahh beni delirtiyorsun.

C-Sen gerçekten delisin ve bununda suçlusu benim öylemi?

N-Evet öyle ve şimdi beni temizleyeceksin her yerimiz kum oldu.

C-Seni temizlemeyeceğim.

N-Evet yapıcaksın ve tabi bende seni temizleyeceğim.

Nik ayağı kalktı ve beni kucağına aldı.

Bu adamın duyarlılığı beni öldürecek bacaklarımın uyuştuğunu hemen anlamış.

Denize vardığımızda beni serin sulara bıraktı ve ellerini belime dolayarak beni öpmeye başladı.Bende ellerimi boynuna dolayarak karşılık verdim.

''Nik seni seviyorum'' diye fısıldadım ama bu hiçde arkadaşca bir ses tonu değildi.Nik bunu anlayarak gözlerini bana dikti.Lanet olsun! Bunu kendime bile itiraf edememişken Nik'e itiraf etmiştim. Galiba Nik'e kendimden daha çok güveniyorum. ''Sen ciddisin'' dedi şaşkınlıkla.

''Galiba öyleyim''diye karşılık verdim.Nik beni belimden tutarak kucağına aldı ve etrafında döndürdü.
Durmadan kahkaha atıyordu. ''Nihayet.. nihayet anlayabildin. Bende seni seviyorum sevgilim''

dedi sevinçle ve her yerime öpücükler kondurmaya başladı.Gerçektende Nik'in dediği gibi birbirimizi temizlemiştik tabi ki birbirinizin olarak.

Bırak KendiniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin