Nikah gününe kadar Nik'le bir daha görüşmedik.Aslında buna memnunum nasıl olsa bu günden sonra bol bol görüşeceğiz-istemediğimiz kadar-
Tüm düğünü babam ve Tom organize etti çok şatafatlı bir düğün olacaktı, ee sonuçta iş dünyasının en önemli şahsiyetlerinin çocukları evleniyor .
Aman ne önemli ne önemli !!
Tabi unutmadan birde gelinklik provası var . Sinirden gebermek üzereyim ona yakın kıyafet denedim ama Rebekah sağ olsun bir türlü beğenemedi .
Kendisi Nik'in kaedeşi olur ,dolaylı olarakta görümcem. ahh Ağlamamak için kendimi zor tutuyorum . 15. gelinliği giydim ve kabinden çıktım.-OMG wowww Caroline peri kızlarına benzemişsin. inanamıyorum hayatımda gördüğüm en güzel gelinsin.
Söyledikleri bir kulağımdan girip diğerinden çıkıyordu.Sadece, bu gelinliği beğenebildiğine sevindim bir ara burada öleceğimi sandım.
-Abartma Rebekah.
-Abartmak mı , kızım ilk önce aynaya bak.
Beni omuzlarımdan sıkıca tutarak aynanın karşısına geçirdi.
-İnanamıyorum bu ben miyim?
diye mırıldandım.
Rebekah abartmıyormuş gerçekten peri kızına benzemişim. Rebekah gülümseyerek bana doğru döndü.
-Söylemiştim.
dedi.
Kendimi sirkeledim ve eski umursamaz Caroline oldum.
-Hadi çıkarıyım ve gidelim.
Arkamı döndüğümde birine çarptım dikkatli bakınca Nik olduğunu anladım.
-Nik.
Diye inledim. İki adım geri çekildi beni baştan aşağı süzdü .Nutku tutulmuş gibi bakıyordu, açıkcası tam bir şapşala benziyordu.
-Wowww
diye mırıldandı.
-Harika olmuş tıpkı bir...
Rebekah sözünü tamamlayamadan Nik büyülenmişcesine
-Tıpkı peri kızı gibi.
dedi o anda tüm kan yanaklarıma çekilmeye başladı.
-Şeyy.. teşekkürler.Neden geldin Nik?
Nik gözlerini hala benden alamamıştı galiba dediklerimi bile duymamıştı bunu farkedince sert bir sesle tekrar
-Neden geldin?!
dedim.
-Babam gönderdi gideli 5 saat olmuş merak ettiler.
-Lanet olsun o kadar oldu mu?
Rebekah'a sinirli bir bakış attım.
-Ne oldu ki?
-Biriyle buluşmam gerekiyordu.
Nik tek kaşını havaya kaldırdı.
-Kimmiş bu önemli arkadaş.
-Arkadaş işte.
diye geçiştirdim . Kabine geri döndüm . gelinliği çıkarmaya uğraşyordum lanet olsun fermuar sıkışmış ne olacak şimdi.
Başımı kabinden dışarı çıkardım.
-Şeyy fermuar sıkışmış .Rebekah gelir misin?
-Tamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bırak Kendini
RomanceHani güçlüydüm , hani yanlızlık benim için var olan tek şeydi, hani alışmıştım. Artık kendime yalan söylemek bile zorlaştı. Başına buyruk ne isterse onu yapan,kimseyi dinlemeyen , ulaşılmaz bir o kadarda umursamaz olan ben;bazen bunları kafamda tart...