Bölüm 6

799 48 2
                                    

Ne yaptım ben daha 1hafta önce hayatıma girmiş birine tüm hayatımı anlattım.Ama bunu o istedi. Kendimi toparlayıp Nik'e baktım. Nik şok olmuştu gözlerini bana dikmiş hiç hareket etmeden beni izliyordu.

C-Nik tepki ver.

Sonra aklıma elinin kanadığı geldi hemen bıçakla üstümden bir parça kestim ve Nik'in elini sardım . Tam yanından uzaklaşırken Nik ''Özür dilerim '' diye fısıldadı.

N-Bilmiyordum. Senin hakkında hiç bir şey bilmiyorum. Bir an gözüm döndü bana Jack dediğinde aklımı kaybettim. Ve sana asla ihanet etmem. Bir an bile aklımdan geçmedi..

C-Umrumda değilsin !!

N-Ama sen benim umrumdasın !

C-Beni umursama ! Sadece aynı evde yaşayan birer yabancıyız o kadar.

N-Öyle olmak zorunda değil.

C-Evet olmak zorunda !

N-Neden bunu kendine yapıyorsun ! Onlar her şeyi haketmiş!

C-Şöyle düşün sen beni deliler gibi seviyorsun benim için ölürsün sonra ben Kol'la gizli bir ilişki yaşıyorum ve biz oynaşırken bizi görüyorsun ne yaparsın.

N-kolu öldürürüm seni de .. seni de terkederdim.

C-ama ben yapmadım değil mi ben ikisinide öldürdüm , açıklama fırsatı bile vermedim ama iyiki vermemişim onların sesini duysaydım eğer intahar ederdim !

Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım o an tekrar tekrar canlandı aklımda. Nik beni kollarının arasına aldı ve sakinleştirmeye çalıştı.

N-Ştttt sakin ol güvendesin, benimlesin.

C-Beni bırakma olur mu?

N-Sen istesen bile seni bırakmam.

Nik'in omzuna hafifce vurdum.

C-Senin yüzünden her yerim un oldu!

N-Hey benim halimi görmedin mi?

C-Çok komik görünüyorsun.

N-Bence aynaya bakmalısın.

C-Çok mu kötü görünüyorum.

N-Ne sen mi ? Sen asla kötü görünemessin ki bence daha güzel olmuşsun.

C-Böyle davranmayı kes , kavgalarımızı özlemeye başladım.

N-Bugunluk kavga vaktimiz bitmiş olsa , yarın devam ederiz.

C-Senin için bir şeyler yapabilirim.

Kıkırdamaya başladık. Yaşadığım kötü anıları bir anda unutmuştum. Bu duygu, sahiplenilme duygusu, bana ilk defa yanlızlığımı unutturdu.

Nik'in kulağına ''teşekkür ederim'' diye fısıldadım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

....

Sabah uyandığımda harika hissediyordum her zamankinden daha mutlu ve enerjiktim. Bu yatak odamda uyandığım 2. gece tabiki kocamla.

Ahh doğru kocam. Neden onu en son hatırlıyorum ki. Ayağımı Nik'in ayağına atmışım Nik'in eli belimde sarılı benim elimde nike sarılı. Beni göğsüne yaslamış.

Normalde çığlık atardım ama yapmadım . Biraz daha Nik'e yaklaştım ve bir kedi gibi göğsüne sürtündüm başımı hafifçe havaya kaldırdım ve dudağına minik bir öpücük kondurdum.

Nik biraz kıpırdandı ve yüzünde aptal bir gülümseme belirdi.

C-Pislik herif ! Uyumuyosun değil mi?!

Bırak KendiniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin