Bölüm 12. -FİNAL (13 Mart 2013)

519 44 4
                                    

Fransa(Paris)

.............

C- Bu gerçek mi ? Ne kadar da parlak ne kadar da büyük... yani eyfel kulesi bu mu?

N-Evet aşkım büyüleyici öyle değil mi ?

C-Ah hemende tava düştün . Eyfel kulesi dedikleri bu mu yani ? Be biliyim daha.. daha şey bekliyordum ...

N-Ne ?

C-Daha gösterişli.. daha özel ,  bu demir yığınından başka bir şey değil ki?

N-Aşkım buna herkes bayılıyor, bunun yanında olabilmek için photoshop yapıyorlar .

Büyük bir kahkaha attım ..

C-Evet biliyorum bende yapmıştım ..

Nik'te kahkaha atmaya başladı.

N-Hayatım , cidden çok farklısın.

C-Birde süs olsun diye ışıklandırmışlar ... Cidden shopa harcadığım zamana acıdım ...

.... O gece orda kalmadan direk romaya geçtik

İtalya(Roma)

......

C-Roma aşıklar şehri bla bla bla ne kadarda sıkıcı.

N-Aşkım burayı da mı beğenmedin?

C-Beğendim .. ama ben daha farklı bekliyordum.Ne bileyim yakışıklılar filan ama görüyorum ki....... bunları içimden söylemeliydim değil mi?

N-Bencede !!

C-Şaka yaptım hayatım. Demek istediğim şu ki Romalıları eziyorsun , buraya gelmekle Romalılara hakaret etmiş olduk.

N-İyi toparladın.

C-Teşekkürler.

İkimiz beraber gülmeye başladık.

N-Bir dilek tutmaya ne dersin.

C-Olabilir ama dileğim zaten yanımda.

Nik'e ulaşabilmek için parmaklarımın üstünde yükseldim ve dudaklarına ufak bir öpücük kondurdum .

N-O zaman sende olmayan bir şeyi dile.

Arkamı döndüm elime bir bozukluk aldım ve ''aşkımıza bir şey olmasın sadece alevlensin içine heyecan girsin '' diye düşünerek bozukluğu çeşmeye attım.

C-Sıra sende.

Nik'te benim yaptığımı yaparak dileğini diledi.

C-Ne diledin?

N-Hiç ayrılmamamızı diledim  peki ya sen?

C-Ben de aşkım başka ne dileyebilirim ki.

Ne yaptım ben resmen Nik'e yalan söyledim yani kısmen doğruydu sonuçta aşkımıza bir şey olmamasını diledim ... ve heyecan hem kötü bir şey yok ki bunda !

N-Sıra kollezyonda.

C-İşte beklediğim an geldi antik roma wuhuu

N-Tamam şımarma hemen ... ya da şımar böyle çok tatlısın.

C-Biliyorum.

Bir süre sonra kollezyuma vardık.

C-İşte bundan bahsediyordum bebeğim ... keşke bunla photoshop yapsaymışım antik romaya hayranım.

Nik sırıttı.

N-Aşkım ölümüm senin elinden olacak.

C-Şşttt ne ölümü ya daha gencim.

Bırak KendiniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin