Gözlerimi yavaş yavaş kırpıştırmaya başladım . Hayatım boyunca uyuduğum en güzel uykuydu. Burası benim odam değilki ! Tamam biraz andırıyor ama benimkinden bin kat daha güzel.
Duvarlar bembeyaz avizeler kıpkırmızı, kanepede tıpkı avizelerin renginde yatak örtüsüde.. yatak örtüsü mü !!! Ben en son evlenmiştim ya da öldümde cennete geldim.Gözlerimi kırıştırdım. Hayır burası gerçek hayat. Esnemek için ellerimi gerdim. Lanet olsun ! Elim bir şeye carptı. Ya da bir kişiye !! Hızla yataktan kalkıp çığlık attım .
N-Ne oluyor ya ! Uyumaya çalışıyoruz burda !
Lütfen yatmamış olalım lütfen yatmamış olalım. En son bayıldığımı hatırlıyorum sonrada uyuya kalmışım . Nik beni baştan aşağı süzdü ve bir ıslık öttürdü.
Üstüme bakınca tülden bir gecelik olduğunu farkettim , inanmıyorum biz ne yaptık .
C-Nik yoksa biz !
N-Yattık mı?
dedi ve sırıttı.
C-????
N-benimle yatsaydın emin ol bunu unutmazdın.
Ohhhhh derin bir iç çektim demekki yatmamışız. O az önce bana laf mı soktu?!!
C-Üstümü kim değiştirdi benim?
dedim ve hızla yatak örtüsünü çekip kendime doladım.
N-Merak etme ben değiştirmedim , Rebekah değiştirdi. Dün arayıp fenalaştığını söyledim o da buraya geldi.
C-Peki babam ?
N-Merak etme herkese heyecanlandığını ve bir an önce kocanın kollarında olmak istediğini söyledik , anlayışla karşıladılar.
dedi ve gülümsemesini genişletti. yataktan bir yastık kaptım ve gülümseyen yüzüne fırlattım.
C-Odadan çık üstümü değiştiricem
N-Benden utanmana gerek yok.
Bunu söylerken göz kırpmıştı.
C-Nik!! çık!! defoll !!
N-Hiç çekilmiyorsun psikopat karıcığım.
yataktan çevik bir hareketle çıktı . O.M.G yarı çıplak. Gözümü kapadım çünkü biraz daha bakmaya devam edersem mart kedisi gibi üstüne atlıcam.
Nik bu sefer bir kahkaha attı.
N-Ahh beni gülme krizinden öldürmeye mi çalışıyorsun.
C-Nerede o günler ! Sırıtmayı kes ve defol !
N-Sen öyle diyorsan öyle olsun.
Yanağımdan bir makas aldı. Sinirden kuduruyorum !! Şuan bu halde olmasaydım yüzünün üstüne bir yumruk patlatırdım.
Nik odadan çıktı. O çıkar çıkmaz kendimi yatağa bıraktım. Hala evli olduğuma inanmıyorum . Kimse bana zaman vermedi. Sadece evleniceksin dendi ve hayatımı ellerine aldılar.
Ama hayır ben güçlüyüm tüm bunların üstesinden gelebilirim tek ihtiyacım olan sıcak bir banyo ve bir kahvaltı. İste ben buyum her şeyin en kolayına yapan , zoru görünce kaçan küçük zavallı bir kız. Ama bunu asla kabul edemem ben Caroline'yim her şeye karşı dimdik ayakta durdum ,şimdiden sonrada öyle olacak ..
Banyonun kapısını açtım her yer kırmızı-beyaz fayanslarla döşenmişti. tıpkı bu oda gibi , tıpkı benim odam gibi. İnanamıyorum yoksa bu Nik'in işimi nede olsa 2 kere odama girdi, şimdi ise her zaman ... dün gece yırttım ama ya bu gece ne olucak, ben o süt çocuğuyla yatamam !! Ama olmaz da diyemem sonuçta o benim kocam . O.M.G kocammı !!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bırak Kendini
RomanceHani güçlüydüm , hani yanlızlık benim için var olan tek şeydi, hani alışmıştım. Artık kendime yalan söylemek bile zorlaştı. Başına buyruk ne isterse onu yapan,kimseyi dinlemeyen , ulaşılmaz bir o kadarda umursamaz olan ben;bazen bunları kafamda tart...