Neden

11.4K 138 7
                                    


2 Hafta sonra

Tam 2 hafta geçti kaç defa intihara kalkıştım ama olmadı ve sonunda bir bebeğim olduğunu öğrendim Tolga tolga hayla gelmedi nereye gitti ne için gitti ne zaman gelir bilmiyorum ama gün geçtikçe ölüyorum resmen 2 hafta sonra ilk defa zil çaldı yavaş yavaş kapıya gitti açtığımda hediye kutusu vardı etrafa baktım kimse yoktu kutuyu aldım içeri girdim koltuğa oturdum hediye paketini açtım ve bir CD vardı laptopu aldım CD koydum izlemeye başladım. Maskeli bir adam ve sandalyeye bağlı başında çuval olan bir adam vardı ve bağlıydı maskeli adam bağlı adamın başındaki çuvalı açtı bu kişi Tolgaydı her yeri yara bere içerisindeydi onu öyle görünce gözlerim doldu adam Tolgaya işkence etmeye başladı kimdi bunlar ne istiyorlardı Tolgadan Tolgaya işkence yapıyorlardı her on dakikada başka bir günü gösteriyorlardı daha fazla dayanamayıp bilgisayarı kapattım ve ağlamaya başladım Tolganın en güvendiği adam olan Sameti aradım olanları anlattım yanıma geldi koruma sayısını artırdı ve geri kalan şey ise Tolganın düşmanlarının deposuna gitmekti depoyu gördü diğer depolardan farklıydı ben titremeye başladım samet telefonda konuşuyorken başım resmen patlayacaktı her yer bulanıklaştı ve en son hatırladığım şe ise Sametin Leyla değişiydi... Uyandığımda bembeyaz bir duvarla karşı karşıya geldim yine bayılmıştım Samet yine başımda bekliyordu uyandığımı gördü kafamı git diye salladım çıkış işlemlerini halletti alışmıştı bana artık fazla konuşmuyordum fazla sadec iki cümle bir buçuk haftadır psikoloğa gidiyordum ben daha yaralarımı iyileştirmeden elin doktorumu beni iyileştirecek.

2 Gün geçti

Şuan psikoloğum benden laf almaya çalıştı ama ben odadan hızla çıktım çünkü boş boş sorularından bıkmıştım kapıdaki korumayla beraber hastaneden çıktık arabaya bindik yine sıkıcı bir gündü eve girdim ve koltukta Tolga oturuyordu elinde buz vardı ve sametle konuşuyordu ciddi bir şekilde  yine bir halüsinasyon du yine ve yine bana kollarını açtı hayal de olsa ona sarıldım sıkı sıkı bir daha bırakmak istemiyor muş çasına beni kucağına aldı g- gerçekti ama nasıl yaa ben kesin olarak delirdim bir anda onu ittim.

Le: Sen gerçek değilsin 5 kadar sayıcam sende yok olacaksın

To: Hayır güzelim ben gerçeğim ... Samet benim bebeğime ne oldu?

Sa: Abi sen gidince yenge senin halüsinasyonlarını görmeye başladı senide onlardan biri zannediyor bir sürü psikoloğa götürdük ama olmadı onlarda ne yapıncağını bilmiyorlar.

To: Nasıl bilmezler Samet!!

To: Güzelim ben gerçeğim bak ver elini dinle kalbimi bak

Diyerek elimi alıp kalbine koydu az da olsa hissetmiştim.     

Bölüm Nasıldı?

Peki Leyla iyileşecek mi? 

Arkadaşlar kısa bir bölüm oldu aklıma fikir fazla gelmiyor istediğiniz bir bölüm varsa yazabilirsiniz bide benim sınavlarım başlıyor arkadaşlar bundan dolayı bölümler geç gelebilir bu durum için üzgünüm. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın yazım hataları varsa özür dilerim türkçem kötü olduğu için neyse destek veren her kese teşekkür ederim sonraki bölümde görüşürüz  

Mafya' nın Bebeği 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin