Leyla' dan
Yine az para vermişlerdi ve ben yine dayak yiyecektim yavaş yavaş eve gittim babam gelmemişti tabi baba diye bilsek neyse hemen yemek hazırlamaya koyuldum bir yandan ağlıyorum bir yandan yemek yapıyorum acaba bu sefer ne kadar canım acıya cak diye filmlerde gördüğüm kadarıyla hep baba kızın arkasında olur onu koruyup kollar ama neden benim babam böyle değil annem ölmeden öncede dayak yerdim ama ona dayak dersek sadece 4-5 tane tokattı o kadar şimdi kemerle dövüyor, tekmeliyor, yumrukluyor, üstümde sırtımda en çok tabak şişe ve bir çok şey kırıyor neden mi? Barlarda sürtük lük yapmadığımdan dolayı kollar ıma bacaklar ıma bıçakla çiziyor. Şimdi acaba hangi işkence yapıcak kendi mi öldürmek istiyorum. Ölsem bu kadar acı çekmem diyorum kapı çaldı derin bir nefes alıp kapıyı açtım ve gelmişti içeri geçmesi için geri çekildim. Hemen söze girdi
Ba: Parayı getir!
Korkuyla hızla parayı getirdim 600TL almıştım. Normalde 700TL almam gerekiyordu neyse babama 600 TL' yi verdim bana baktı ve
Ba: Devamı nerde! Lan!
Le: B-baba adam 100 TL' yi yarın veri çekmiş ondan dolayı be-
Sözü me devam edecekken yüzüme tokatı indirmesi bir oldu yere düştüm saçım dan tutarak beni odama sürükledi ve yine dövmeye başladı o bana yumruk attıkça acıyla inledim kolumu çizmek için bıçağı aldı eline tam o sırada kapı çaldı.
Yazar' dan
Bekle burada beni seninle işim bitmedi" dedi ve kapıyı açmaya gitti Leyla annesi öldüğünden beri babasından sürekli dayak yi yiyordu aç bırakıyordu babası onu 19 yaşındaki Leyla silah sesi ve bağırış sesiyle korkudan sıçradı ve içeri dudağında pir sting li yakışıklı bir adama girdi ve ona baktı ve adam tok sesiyle " Bu kız kim Ferit " dedi adam kız korkarak başını yere eğdi babası ise " İşe yaramayan kızım " dedi adam Leyla' ya yaklaştı ve elini uzattığın da Leyla " Ne olur bana vurma " dedi titreyen sesiyle adam kızın saçını okşamya başladı kız saçını okşa dığında şaşkınlıkla adama baktı. Adam sert ve tok sesiyle " Kızını alıcam ve senin borcunu silerim yoksa yoksa sını gayet iyi biliyorsun!" dedi Ferit( Leylanın babası) " Tamam al senin olsun " sevinçle Leyla korkarak adama bakar adam onu kucağına alıp arabaya bindirir.
Leylak' dan
Babam beni resmen adama sattı. Şuan adını bile bilmediğim adamın kucağında oturuyordum. Şuan çok korkuyordum ya oda babam gibi beni döverse ya beni bir bara sürtük olarak verirse bunları düşünürken adam konuşmaya başladı.
??: Leyla bir yerin acıyor mu hastaneye gidelim mi bebeğim?
Le: A-adınız n- edir?
??: Adım Tolga bebeğim Tolga Korkusuz şimdi sakın benden korkma bir yerin acıyor mu?
Karnımı geçen günlerde derince çizdi babam karnıma tekeme attığından karnım acıyordu.
Le: K- karnım acıyor.
Dedim beni kucağından indirip koltuklar uzandır dı şöför burayı siyah tahta yüzünden görmüyordu. Tişörtümün eteklerinden tutup yukarıya kaldırdı ve yara mı gördü
To: Derhal Hastaneye sür!
Dedi sert bir biçimde sonra yarayı bir bez yardımıyla kanları sildi ve beni tekrar kucağına aldı.
To: Meleğim benden sakın korkma şimdi seninle hastaneye gideceğiz. Seninle bir anlaşma yapmak istiyorum.
Le: Ne anlaşması Tolga
To: Mesela benim kurallar ıma var bu kurallara uyarsan mutlu bir şekilde yaşarız ama yok ben yaramaz bir kız olucam dersen seni cezalandırır ım
Le: N- nasıl kurallar? Peki Tolga
To: Mesela en basit kural bana Babacık ve ya Daddy diyeceksin Tolga değil tamam mı?
Le: Tamam Daddy
To: Aferim benim küçük kızıma şimdi diğer kurallara gelelim
Le: Daddy beni nolur dövme beni babama geri verme nolur Daddy
Dedim yavru bir köpek gibi ona baktım.
To: Merak etme asla seni ona vermem ve ya seni dövmem tamam mı gelelim diğer kurala sözümü asla kesmeye çek sin üçüncü kural benimle resmi olarak evli olacağız dördüncü ise bebek gibi davranacak sın ben varken beşinci kural başka erkeklere bakmaya caksın dedikleri mi yapacaksın zaten fazla birşey istemeyec eğim bebeğim tamam mı kabul ediyor musun?
O adam da kalmaktan iyidir en azından beni dövmeye cek ve gözlerinde annem bana nasıl bakıyor sa oda bana öyle bakıyordu inşallah babam gibi değildir. Benimle ilgilenmesi ve bana bebeğim demesi hoşuma gitti açıkçası şuan saçı mı okşuyordu ve gözlerinde korku gördüm ve cevabım evet ti.
Le: Kabul Daddy
Dedim çocuksu bir sesle bana gülümse di ve araba durdu beni hastaneye götürdü taşıyarak. 2 gün boyunca müsaade altına aldılar beni ilk bir kaç iğne vuruldum çizikleri mi sardılar beni odaya götürdüler odada serum taktılar her saniye Daddy im yanım daydı yanıma yatmasını istedim göğsüne başımı yaslandım oda saçı mı okşayarak beni uyutu.
¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥
Bölümü beğendiniz mi? Güzel bir başlangıç mı sizce?
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın okuduğunuz için teşekkür ederim😊💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya' nın Bebeği 1
רומנטיקהLeyla her zaman ki gibi babasından dayak yi yiyordu ve beklenmedik bir anda kapı çaldı babası " Bekle burada beni seninle işim bitmedi" dedi ve kapıyı açmaya gitti Leyla annesi öldüğünden beri babasından sürekli dayak yi yiyordu aç bırakıyordu babas...