Sabah uyandığımda yoktu biliyordum oda diğerleri gibi bir hayaldi elim karnıma gitti okşamaya başladım. Odamın kapısı açıldı o tarafa baktım yine halüsinasyondu bana doğru geldi elinde tepsi vardı. Yanıma oturdu saçımı okşadı dudağımı öptü hayal olsa bile güzeldi hayal olduğunu bile bile karşılık verdim. Kahvaltımı ettim yine psikolog geldi bana yine saçma saçma sorular sordu. Tolga bacaklarıma uzandı bana dolu gözlerle bakıyordu elim saçlarına gitti neredesin Tolga
To: Buradayım bebeğim yanındayım
Le: Neden peşimi bırakmıyorsun sende halüsinasyonlardan birisisin öbürleri 5,10 saniyeyken sen 48 saattir yanımdasın ve kaybolmuyorsun sen gitmeyince daha fazla acı çekiyorum anlamıyor musun?!
To: Bebeğim ben Tolgayım sevdiğin Tolgayım
Le: Hayır değilsin o öldü!
To: Sana kim dedi öldü diye bitanem?" Yine hastanedeydim odada bekliyordum yine aynısı olacaktı biliyorum koca gözlü kadın geldi. Belindeki kemerini çıkarttı sırıtıyordu üstüme doğru gelmeye başladı. O her vurdukça ' Tolga ' Diyordum o ise " Tolga öldü anladın mı!!! " Diyordu daha sert ve hızlı vurmaya başladı en sonunda " TOLGA ÖLDÜ O ARTIK YOK!!! " Diye bağırdım tolga öldü tolga yok artık. Üstümü giydim hızla hastaneden çıktım "
Aklıma gelen şeyle beni yine dövecekti.
Le: Tolga öldü TOLGA ÖLDÜ GİT sen gerçek değilsin git lütfen git
Dedim elini sırtıma koydu ağzımdan acılı bir inleme fırladı sonrasını hatırlamıyorum.
Tolga' dan
Leyla bir anda TOLGA ÖLDÜ GİT diye bağırdı sırtını okşayayım dedim acıyla inledi ve bayıldı sırtına dokundum diye mi? Sırtından kan geliyordu hemen üstünü çıkardım sırtına baktım. Jilet, kırbaç, el izleri vardı benim bebeğime ne oldu böyle kan olan yerde jiletle derince kazılmış bir yerdi hemen ilk yardım çantası aldım yara olan yerlerini pansuman yapıp sardım. Arabanın kapısını açtı Leylayı bindirdim arka koltuğa uzattım şoföre hastaneye sürmesini istedim. hemşireler pansuman yaptı. Doktor bir kaç ilaçla, krem yazdı düzenli olarak sabah akşam kullanacaktı birde arkadaşı psikologmuş ona önerdi. Leylaya serum verdiler 1 saat sonra serum bitermiş öyle dediler Leyla olmayınca ölü gibi hissediyorum kendimi, o benim canımdı şimdi canım beni istemiyordu inanamıyordu Samet'i arayıp kimin yaptığını öğrenmesini istedim erkekse bitti. Leyla gözlerini açmaya çalışıyordu bebek gibiydi uyandı beni gördü beni görünce ürküyor, gözleri doluyordu elini uzattı yüzümü ince parmağıyla inceliyordu dudaklarıma gelince alt dudağımı okşadı , bana yaklaştı ürkmemesi için bir şey yapmıyordum masumca gözleriyle inceledi, dudaklarıma masumane bir buse kondurdu o an dünyalar benim olmuştu elimle yanağını okşadım gülümsedi bir anda geri çekildi bana yine korkuyla baktı.
Le: Git! Sen gerçek değilsin git!!
Diye yeniden bağırdı dudaklarına yapıştım artık dayanamıyorum beni kabullenmesi için her şeyi yapı cam gerekirse herşeyi baştan yaşatıcam karşılık vermişti öpüşme miz derinleşmeye başladı eğer durmas sam kötü olacaktı zar zor ayırdım dudaklarımı zı, uzaklaşıyor ken dudaklarıma yapıştı. Benim gerçek olduğumu anladı mı?
Bölüm Nasıl dı?
Arkadaşlar oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın Pazartesi veya Salı günü bölüm gelemeyecek bilginize
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya' nın Bebeği 1
RomanceLeyla her zaman ki gibi babasından dayak yi yiyordu ve beklenmedik bir anda kapı çaldı babası " Bekle burada beni seninle işim bitmedi" dedi ve kapıyı açmaya gitti Leyla annesi öldüğünden beri babasından sürekli dayak yi yiyordu aç bırakıyordu babas...