Babacık kucağım da uyu muştu saate baktığımda akşam 12' ye geliyordu babacığı uyandırıp uyandır mamak düşünüyordum ikilemde kalmışt ım o sırada mutfaktan bir gürültü geldi babacık hemen gözlerini açtı ve bana baktı bende ona ağzımda emzikle gülümsedim.
Le: Daddy seni uyandırmak istemedim murfaktak ses geldi( bu arada Leyla çocuksu konuşuyor bilginize)
To: Tamam benim güzel bebeğim ben bir bakıyım
Dedi ve gitti gittiği gibi bağırış sesleri geldi sanırım hizmet liği azarlıyordu 5 dk sonra adım sesleri geldi o tarafa doğru baktım tanımadığım birisiydi bana baktı ve sinsice gülüp yanıma geldi ve bacakları mı okşamaya başladı bir eliyle ağzımı kapattı. Şuan çok korkuyordum adamın eli özel bölgeme geldi ve sıktı ben ise ağlıyorum aradan birkaç dakika geçti ve babacığın sesini duydum.
To: Napıyorsunuz Lan!
Babacık sesi baya yüksek çıkmıştı sanki kükre mişti korkuyla yerimden zıpladım adam geriye çekildi ve
Ad: Ben bir şey yapmadım efendim o gelip sırnaşınca
To: Çıklan dışarı kovuld un!
Babacık çok korkunçtu şuan benim yanıma geldi ve göz yaşlarımı sildi beni kucağına aldı odama götürdü banyoya girdik suyu açtı beni küvetin kenarına oturturdu üstümü çıkarıp ve eline lifi alıp.
To: Nerelerine dokundu!
Adeta tıslamıştı korkuyla gösterdim eline lifi alıp kanata na kadar sert şekilde lifle di bacakları mı özel bölge mi canım çok acıyordu ağlamaya başladım. Beni kucağına alıp liflediği yerlere krem sürdü bezleyip kıyafet almak için giyinme odasına gitti ben hala sessizce ağlıyorum. Yanıma gelip göz yaşlarımı silip kulağıma fısıldadı
To: Bir anlık sinirle böyle davrandım özür dilerim bebeğim benden başka bir erkek sana dokununca çıldırıyorum özür dilerim bu suçlu babacığını affeder misin?
Dedi ve yüzüne baktı şuan çok masumdu ama canımı yakmıştı cevap vermeden başımı eğdim oda üstümü giydirdi.
Ona arkamı dönüp yattım oda arkamdan sarılarak yattı o şekilde uyuduk.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın okuduğunuz için teşekkür ederim💖😊 Arkadaşlar istediğim oy sayısı gelince yeni bölüm gelicek bilginize
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya' nın Bebeği 1
Storie d'amoreLeyla her zaman ki gibi babasından dayak yi yiyordu ve beklenmedik bir anda kapı çaldı babası " Bekle burada beni seninle işim bitmedi" dedi ve kapıyı açmaya gitti Leyla annesi öldüğünden beri babasından sürekli dayak yi yiyordu aç bırakıyordu babas...