~ Itachi birçok şeyle tanınıyordu kendi klanını yok eden suikastçı, başarılı bir dahi, herkesin yüzünü utandıran kötü şöhretli Uchiha genlerini barındıran kişi- Ailesini neden öldürdüğünün ardındaki gerçeği hiç kimse öğrenemedi ya da eylemlerinin ardındaki gerçek niyetleri tahmin etme yeteneğine sahip değillerdi,
- Bu onun bir cepheyi tasvir etme ve tam olarak belirlenmesi neredeyse imkansız olan ayrık manipülasyon potansiyelini gösterir.
~ Öldürmek için getirdiği herkesle birlikte, Sasuke dışında ve gizli sevgisinin nesnesi olan siz, öldüremeyeceği bir başka istisna olursunuz.
- Genel olarak, Itachi size fiziksel olarak zarar vermemeyi tercih eder. Yani, onun seni öldürme ihtimali temelde yoktu.
~ Her zaman seni izlerdi. Bunu kendisi yapsa da, Shisui'nin gözlerine sahip ,bir karga aracılığıyla ya da başka bir klonla bunu yapmaya devam ederdi
- her zaman gölgelerde saklanan, yaptığınız her şeyin kaydını tutan ve tüm bu bilgileri Itachi'ye aktaran bir şeyler olurdu.
~ aşırı korumacıydı. Seni incitmek istemese de, başkalarına zarar vermeyeceği anlamına gelmiyordu. Her zaman gözü senin üzerinde olduğundan, biri seni incittiğinde ya da onaylamadığı bir şey yaptığında bunu bilirdi. Onları kolayca izlerdi ve ya onları gerçekten çok kötü şekilde incitir ve yaşam koşullarının ölümden daha kötü olacağı şekilde hayatlarını mahveder ya da onlara acı bir şekilde işkence ederdi.
- Onlara Tsukiyomi altında işkence yapmaktan, onları Amaterasu ile yakmaya kadar değişebilir. Ama zar zor kavga edebilen işe yaramaz pislik, Mangekyo Sharingan tarafından cezalandırılmaya değmez. Bu durumda, onlara hızlı bir öldürme bahşedebilir veya başa çıkmaları için diğer Akatsuki üyelerinden birine verebilir. Başkalarına zarar vermeye gelince, Itachi'nin herhangi bir sınırı olmayacaktı.
~ Itachi büyük olasılıkla çocukluğundan beri tanıdığı birine aşık olacaktı. İçinde yandere eğilimleri uyandıran biri için bir tür aşk geliştirdi
- tek amacı sadece Sasuke iken klanının öldürülmesinden sonra bu pek olası değildi. Böylece, ortak çocukluk anılarınız sırasında ve sizi bir süre tanıdıktan sonra ilgisi size dikilirdi.
~ Size olan ilgisi sizi ilk kez güldürdüğü andan itibaren başlamış olabilir, tüm göğsünüzle kahkaha atıp neşeyle parladığınızda sebebinin bu olduğunu düşünür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙰𝚗𝚒𝚖𝚎 𝚇 𝙾𝚔𝚞𝚢𝚞𝚌𝚞
FanfictionHoşuma giden anime yazılarını çeviriyorum -İsteğe açıktır Yamurntt 15/06/2021 #1 #tokyoghoul 13/12/2021 #1 #Onepiece 08/02/2023 #1 #deathnote