Akatsuki de olmak beni soğuk kalpli biri yaptı ama belli bir kişi bazen kalbimi ısıtıyor. Hiç kimse benim gibi acımasız bir kızın can sıkıcı turuncu maskeli bir adama aşık olmasını beklemez ama beni güldürmesini ve yeniden insan hissettirmesini seviyorum.
"(E / n) senpaii, tobi senin için kurabiye yaptı" dedi tobi heyecanla bana doğru koşarken. "Ooh teşekkürler tobi" tobi beni sürükleyerek mutfağa doğru yürüdük.
"Wow tobi, kesinlikle nasıl pişirileceğini biliyorsun" dedim kafasını okşayarak. "Teşekkürler senpai. Her zaman tobi'yi mutlu ediyorsun" dedi. bana sarıldı.
Şok oldum ama sarılmasından değil kafasını göğsüme koydu. Utancımdan yanaklarım yanıyordu, maskesinin bir şekilde kızardığını görünce "Seni seviyorum (y / n) senpai" dedi.
Etrafa bakındıktan sonra maskesini dudaklarının üstüne kadar çekti bir öpücük için beni çekti. Biraz gerildim çünkü onu maskesiz hiç görmemiştim ama öpücüğe tepki verdim, tatlı ve tutkulu bir öpücük,
neyse ki diğer üyeler bir görev için dışarı çıkmıştı. Bir kaç dakika öpüştükten sonra bizi izleyen Kisame'yi gördük .
Tobi acele ile maskesini taktı. Kisame "Tanrım siz ikiniz bir oda bulun" dedi.
"bu gece benim odamda buluşalım" diye fısıldadı sesi artık çocukça ve sinir bozucu değil, daha olgundu. Kızardım ve başımı salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙰𝚗𝚒𝚖𝚎 𝚇 𝙾𝚔𝚞𝚢𝚞𝚌𝚞
FanfictionHoşuma giden anime yazılarını çeviriyorum -İsteğe açıktır Yamurntt 15/06/2021 #1 #tokyoghoul 13/12/2021 #1 #Onepiece 08/02/2023 #1 #deathnote