BNHA - Todoroki

2.4K 122 10
                                    

Todoroki'ye beslediğiniz sevginin bedeninizde zar zor tutulduğu ve parmaklarınızın ucunda kaşındığı günler oldu. Hayatında ona ne kadar az sevgi verildiğinin ve bu gerçeğin kalbinizi ne kadar acıttığının size hatırlatıldığı günler. Onu sevgiyle boğma arzusu sizi doldurur ve onu aramak için koltuğunuzdan kalkarsınız.

Shouto'yu gömleği kollarına katlanmış halde lavaboda bulaşık yıkarken buluyorsun. İçeri girdiğinizi henüz fark etmedi, bu yüzden ayağa kalkıp ve yüzündeki sevimli konsantrasyonun tadını çıkarın. Son tabağı kuruttuğunu görünce arkasından parmak uçlarında yürüdün. Kollarınızı kaslı gövdesine doladığınızı hissettiğinde ağzından şaşkın ama sessiz bir nefes aldı.

"Merhaba," yüzünü kürek kemiklerinin arasına sıkıştırıp sıcak ve naneli kokusunu içine çekerken nefes veriyorsun. Hareketlerinize kıkırdar ve kollarınız ondan hiç ayrılmadan ellerini kurutmak için bir havlu kapmak için hareket eder. Yüzünü sana dönüp tezgaha yaslanabilmesi için kollarını ondan ayırıyor.

"Ne ile meşgulsün?" O gülüyor. Ona geri ışınlanırsın ve onu vücuduna yaslanmak için kollarını boynuna sıkıca sararsın. Ani sevgi gösterinize hafifçe tükürür ama yine de karşılık verir.

"Seni özledim, hepsi bu," Uyumsuz bakışlarıyla tanışmak için kafanı geri çekiyorsun ve yüzünde yazılı karışıklık görüyorsun. "Ama bütün gün evdeydim, aşkım?"

Sadece gülümseyip kafanı sallarsın, yüzünü tekrar boynuna gömersin. Neden böyle davrandığın hakkında hiçbir fikri olmamasına rağmen, memnun bir şekilde iç çekerken kolları beline dolandı. Düşünceleriniz onun çocukluğuna ve onun hakkında size anlattıklarına sürüklendi. Endeavor'ın bu kadar genç yaşta onu nasıl ittiği ve annesinin ağlamadığı zamanlardaki birkaç değerli hatırası hakkında.

Kalbin fiziksel olarak onun için ağlasaydı, ağlardı. Ama yapamazsınız, onun yerine onu tutmayı ve iki renkli kilitlerini okşarken mümkün olduğunca yakın tutmayı tercih edersiniz. Yakışıklı yüzünü incelemek için başını bir kez daha geri çekiyorsun.

Gözlerinin içine baktın ve ondan asla ayrılmayı ne kadar istemediğini ve senden asla ayrılmasını nasıl istemediğini anladın. Havanızın nasıl karıştığına ve nefesinin yüzünüze nasıl hissettirdiğine odaklanıyorsunuz. Güneşin gözlerinde nasıl parıldadığını ve gözlerinin muhteşem deniz mavisinde ilk kez daha derin mavi tonlarını nasıl fark ettiğinizi. Bakışlarınıza karşı ağzı utangaç bir gülümsemeyle kıvrılıyor ama bırakmıyorsunuz. Güneş ışığı saçlarını aydınlattı ve başını bir hale gibi süsledi ve sana çok yakıştı. Uydurma, çünkü sana göre, Shouto eterik bir varlıktı.

Ruhunun içine aktığını hissetti ve tek düşünebildiğin, onu nasıl elinde tutmak ve asla bırakmamak istediğindi.

Durumun ani yoğunluğunu dağıtmak için, onu nefessiz bırakmak amacıyla yüzünün her yerine yumuşak öpücükler basmaya başlarsınız. Shouto, dudakların yüzüne her dokunduğunda kalbinin göğsünde zıpladığını hissediyor ve bu duyguya bağımlı olduğunu düşünüyor. Yara izinin pürüzlü derisinin kenarına özellikle anlamlı bir öpücük bıraktığında ağlayabileceğine yemin ediyor.

Büyük elleri, dudaklarını seninkilere değdirdiği an için seni yerinde tutmak için yüzünüzü kavradı. Shoto sonsuza kadar bir anda yaşamayı seçebilseydi, tereddüt etmeden bunu seçerdi.

"Seni seviyorum, Sho"

"Ben de seni seviyorum,"

Ona aşkının asla doyamayacağını hissettirme ihtiyacının olduğunu düşünmüyorsun ama bir şey sana Shouto'nun bununla tamamen iyi olduğunu söylüyor.

𝙰𝚗𝚒𝚖𝚎  𝚇  𝙾𝚔𝚞𝚢𝚞𝚌𝚞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin