Bölüm istek
Çeviri ve üzerinde çok bakınamadımY / N ve Law kanepeye uzanırken, Y / N başını göğsüne koymuş, Law dalgın bir şekilde saçlarıyla oynarken, güneşin perdelerdeki çatlaklardan tepeye vurduğu başka bir tembel öğleden sonraydı. "Hey Law..." Y / N konuştu, sessizliği bozarak "Hm?" gözleri açıldı, küçük bir gülümsemeyle Y / N 'sine baktı. "Seni ne kadar sevdiğimi biliyorsun değil mi?" Y / N ona bakarken sordu. "Biliyorum" diye uykulu uykulu cevap verdi Law, günün tembelliği sonunda kendini toparlamak için uykuya dalmak üzereyken sersemlemiş halde kaldı. "Seni çok seviyorum, senin için Everest Dağı'na bile tırmanırım!" Y / N tutkuyla haykırdı, Law onların ilanına gülümsüyor. Onları öpmek için çekerek "{İsim-ya} biliyorum ve sen zaten benim kalbimin tamamen sana ait olduğunu biliyorsun." Onlar uykuya daldıklarında, Law onları daha da yakınına çeker. Law, partnerinin yokluğunu hissederek uyanır, tamamen karanlık olduğunu görmek için pencereden dışarı bakıyor, saatin kaç olabileceğini merak ediyor, saate bakıyor ve gece 11'i biraz geçmiş olduğunu fark ediyor. Ayağa kalkıp onları aramaya karar verirken görünürde hiçbir yerde Y / N ile etrafına bakınır.
"{İsim-ya?}" Law, eşine sadece sessiz kalması için sesleniyor, belki de yatakta ve uyuyorlar mı diye merak ediyor, kontrole gidiyor ve sadece düzensiz bir yatakla karşılaşıyor - ki kesinlikle bu değil. Law'ın bıraktığı şekilde, çünkü yatağın yapılma şekli konusunda inanılmaz derecede spesifik olma eğilimindeydi ve bozulmamış olmadıkça asla terk etmeyecekti. Başucundaki masanın üzerinde bir zarf gördüğünde, adının ön yüzüne {İsim'in} el yazısıyla yazılmıştı ve içindeki mektubu okumak için çabucak yırtıp açtı.
Aniden ayrıldığım için özür dilerim ama ilk uçağa yetişebilmek için gitmem gerekiyordu. Söz verdiğim gibi Everest'e tırmanmak için Nepal'e gidiyorum .Geri döner dönmez sana sormam gereken bir şey var - bu yüzden lütfen beni bekle ve endişelenme.Yakında evde olacağım.seni seviyorum - {İsim}
Law mektuba baktı ve Y / N'in Everest Dağı'na tırmanma konusunda ciddi olduğunu kaydetti...ama nasıl endişelenmesin ki? En deneyimli dağcıların bile yıllarca eğitim ve hazırlık yapması gereken en tehlikeli, yaşamı tehdit eden tırmanışlardan biriydi! İstatistiksel olarak konuşursak, kaybolan önceki dağcılardan hiç bulunamayan cesetler hala vardı. Law'ın zihni, soğuk terler döktüğünü, Y / N için endişelendiğini ve endişelendiğini hissettiğinde her türlü düşünceyle çılgına dönmeye başladı. Tek bir uçuş olduğuna dair talihsiz bir haber... o zaten ayrılmıştı ve bu, Y / N'in büyük ihtimalle uçtuğu uçaktı. Talihsiz haberler ancak, bölgedeki bir dizi fırtına nedeniyle en azından önümüzdeki dört gün boyunca daha fazla uçuş olmayacağını duyurduklarında arttı. Bu, Law'ın oraya gidemediği ve Y / N'in yöneldiği yerde bir dizi fırtına olduğu için stresinin daha da derinleşmesine neden oldu. Law, sinirlerini yatıştırmaya çalışarak, en azından Y / N'in soğuk iklime uygun kıyafetler hazırladığından emin olmak için dolabı açtı ve yüzünü avuçlarken en sıcak paltolarını geride bıraktıklarını fark etti.
Birkaç gün geçmişti, Law pek uyuyamamıştı, hatta hiç. Dikkatini dağıtmak için kendini işe atmaya ve ders çalışmaya karar vermek, her beş dakikada bir, bir mesaj, bir arama, Y / N ile ilgili herhangi bir haber olup olmadığını görmek için telefonunu sürekli kontrol etmek - her şeyin yolunda olduğunu bilmek için. Delilik ve endişe çukuruna yuvarlanmadan önce Law içini çekti ve okumaya devam etmek için kitabını tekrar açarken telefonunu bıraktı. Şu anda bir fincan kahvenin en iyisi olacağına karar vererek, yorgunluk ve bitkinlikle savaşmasına yardımcı olmak için kendine ekstra güçlü bir fincan kahve hazırladı. Telefonunun çalması, Law'ın neredeyse tezgahın üzerinden atlayıp telefonuna doğru koşmasına neden oldu, ancak bu onu hayal kırıklığına uğrattı, ancak bu sadece arkadaşı Luffy'den bir mesajdı. Mesajı okuyan Luffy, Law'a, Law'ın yaptığı gibi haberleri açmasını söylemişti. gördü...Everest'e tırmanan Y / N 'i ve bu kadar kısa sürede nasıl neredeyse zirveye ulaştıklarını haber yaparken kahvesini bıraktı. Sonunda paltolarını neden geride bıraktıklarını öğrenerek... Law'ınkinden birini almışlardı, içini rahatlatan bir rahatlama hissederken gülümseyerek. Her şey yolundaydı ve Y / N bunu başarıyla yapıyordu. Ona yapacaklarını söylediklerinde geçen konuşmayı ve verdiği yanıtı hatırlayarak...
Law'ın bir uçağa yetişebileceği tarih geldi, endişeyle koltuğuna oturdu ve uçuşun daha hızlı olmasını diledi. Y / N ile ilgili tüm güncellemeler için haberleri izlemeye devam etti, yükselirken kocaman bir gülümsemeyle izledi, tutuşlarının kaymasını veya Y / N 'in dengesini kaybetmesini izlemek gibi bir şey olduğunda büyük bir korku hissetti. Yol boyunca bir yerlerde, tamamen yorgunluktan uyuyakalmıştı ki kulaklıklarından gelen bağırma sesiyle uyandığında "BUNU YAPTILAR! ZİRVEYE GİTTİLER!" Law ekrana bakmak için çılgınca oturdu ve oradaydılar. Bayraklarını kaldırdıktan sonra el sallayan, gülen bir yüzü olan - fazlasıyla aşina olduğu, onlar için karalanmış bir Kanundu ve göğsündeki dövmenin ortasındaki tasarımın aynısıydı. Y / N 'in yakında inişe başlayıp ona geri döneceğini öğrenince çok rahatladı. "Gerçekten harikasın {İsim-ya}" dedi Law, elini yüzüne koyarak, partnerinden duyduğu mutluluk ve gururun üstesinden geldiğini hissederek, bunu onun için yaptıklarını bilerek büyük bir aşk dalgasına kapıldı. Bu düşünce bile ona sonraki birkaç yaşam için mutluluk vermeye yetiyordu.
Y / N , dağdan, başlangıçta tırmanmaları için gereken süreden çok daha kısa sürede indi. Üsse geri döndükten kısa bir süre sonra, tezahürat yapan insanlar, kameralar, {İsim'in} hikayesinin bir kısmını duymaya çalışan mikrofon tutan çeşitli insanlar tarafından anında kuşatıldılar ve bombalandılar - az önce ortaya çıkan ve Everest'e tırmanan gizemli dağcı kimdi. "Nasıldı? Bir dağcı olarak kariyerinizde bir basamak taşı mı? Önceki tırmanışlarınızdan herhangi biri bu kadar tehlikeli miydi?" Y / N, uzun soru listesini soran kadına baktı. "Tırmandığım ilk dağ buydu," diye itiraf etti Y / N, herkes sustu ve ardından toplu bir kafa karışıklığı sesi geldi. "Neden bunu yaptın? Tecrübeli dağcılar bile başarılı bir şekilde tırmanamadı."
Y / N gururla "Bunu sevdiğim kişi için yaptım!" dedi. Sorular devam ederken, {Y / N} kalabalığın tepesinden görünen tanıdık şapkayı fark etti, neyse ki Law çoğu insandan daha uzun olduğu için kalabalığın içinde kolayca fark edebildi. {Y / N}, muhabirlerden anında ayrıldı ve büyük bir kucaklamayla ona saldıran Law'a doğru ilerledi. "Gördün mü!? Kanun yaptım!" {Y / N} gülümsemelerini o kadar parlak bir şekilde haykırdı ki, Law onları tekrar kollarına aldığı için çok mutlu olduğu için sımsıkı sarıldı. "{İsim-ya}'yı gördüm, sürekli izliyordum" diyerek selamlarını bir öpücükle sonlandırıyor. {Y / N} olarak etraflarındaki kimseyi fark etmemek ve Law kendi küçük dünyalarıyla meşgul görünüyorlardı. {Y / N} daha da mutlu görünüyordu "Ben de aldım..." cebinden bir şey çıkardılar - Çok çeşitli renklerle dolu camdan yapılmış bir kayaya benziyordu, mistikti. Law ne olduğu konusunda şaşırmış ve kafası karışmıştı. "Sadece Everest'in zirvesinde yetişen bir cevher. Bir şeyler uydurmak için buna ihtiyacım vardı" {Y / N}, bariz kafa karışıklığını gidererek. "Sahte bir şey mi?" Law onlara sorgular gibi baktı, henüz {Y / N}'in sözleriyle ne demek istediğini anlamadı.
"Bir yüzük... madem benimle evlenmeni isteyeceğim, o zamana kadar onu bu şekilde tutmak zorunda kalacaksın" {Y / N } diyor cevheri eline koyarken. Law onları başka bir öpücük için kendine çeker, bu öncekinden daha fazla tutkuyla dolu.
"Cevabın bu mu?" gözlerinin içine bakarak sorarlar. "Sen zaten benim kalbime sahipsin {İsim-ya}" diyor, iç cebinden bir şey çıkarırken, mükemmel bir anatomik kalp modelini tutan bir cam kutu. Law konuşurken o kadar utangaç görünüyordu ki "Bu benimkinin mükemmel bir kopyası... Yani tam anlamıyla kalbimin sahibisin." {Y / N} bitkiler yüzünün her tarafına öpücükler kondururken birbirlerine gülümseyerek "Seni çok seviyorum Trafalgar Yasası" derler.
Bonus:"Çok tatlı! Onu çok seviyorum!" {Y / N} heyecanla seslendi, Law kollarını onlara dolayarak yanaklarına bir öpücük kondurdu. "Yine mi izliyorsun?" Law çok utanmıştı çünkü ikisi de {Y / N} ona doğru koşarken tüm kameraların her şeyi kaydettiğini fark etmemişti. Law'ın parmakları
Bonus:"Çok tatlı! Onu çok seviyorum!" {Y / N} heyecanla seslendi, Law kollarını onlara dolayarak yanaklarına bir öpücük kondurdu. "Yine mi izliyorsun?" Law çok utanmıştı çünkü ikisi de {Y / N} ona doğru koşarken tüm kameraların her şeyi kaydettiğini fark etmemişti. Law'ın parmakları
{Y / N'in} parmaklarına dolandı, eşleşen yüzüklerini görünce gülümsedi."Tekrar izlemek istiyorum!" (Y / N} haykırdı"Lütfen artık {İsim-ya}" diye yanıtladı, kızaran yüzünü gözlerinden gizleyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙰𝚗𝚒𝚖𝚎 𝚇 𝙾𝚔𝚞𝚢𝚞𝚌𝚞
Fiksi PenggemarHoşuma giden anime yazılarını çeviriyorum -İsteğe açıktır Yamurntt 15/06/2021 #1 #tokyoghoul 13/12/2021 #1 #Onepiece 08/02/2023 #1 #deathnote