Haikyuu - Oikawa

3.2K 134 103
                                    

Nari başka bir kız. Sövmek serbest

''Bu gece bir film izlemek ister misin? ''

Sözlerinizde hafif bir duraklama var, erkek arkadaşınız Oikawa telefonundan yukarı bakarken, ortak dairenizin dört duvarı boyunca yankılanan yumuşak bir ses. gülümsemesi yavaş yavaş kayboluyor.

"O konuda," dudaklarını büzdü, "Daha sonra, meşgulüm."

Son üç aydır kullandığı tek cümle buydu. Bağlam olmasa bile, Oikawa son aylarda sadece Nari'nin etrafında dönüp dolanıyordu. Neredeyse bir ilişki içerisindelermiş gibi görünüyorlar.

"Tahmin edeyim, yine Nari'nin evine mi gidiyorsun?"

Sözlerinizdeki zehir onu şaşırtıyor, kaşlarını çattı. yüzüne doğru ilerlerken duruşunu sertleştiriyor. Nari hakkında ne hissettiğini çocukla olan arkadaşlığının midene tam olarak oturmadığının farkında ama yine de onunla takılmaya devam ediyor.

"Şu anda bana ihtiyacı var. "

Tüm söylediği buydu, omuz silkti çünkü söz konusu kız için başka bir tartışma olmasını istemiyordu.

"Elbette öyle," diye acı bir şekilde gülüyorsun, yanındaki yerden kalkıyorsun ve ondan olabildiğince uzaklaşıyorsun.

Oikawa şimdi bununla uğraşmak istemiyor. Nari'nin bazı sorunlarla uğraştıktan sonra ona ihtiyacı olduğunda değil, sadece en iyi arkadaşı manevi olarak destekleyebileceği için yanında oluyor. Senden sadece yüzüstü düştüğünü düşünmeni istemiyor,

Artık sizi gecenin ortasında bıraktığı için ona kızmıyorsunuz.

genellikle kendinizi çok güvensiz ve çaresiz hissettiren bir durum. Oikawa'nın kalp atışları hızlanıyor çünkü artık karşı koymuyorsunuz.

"Geri döndüğümde filmi izleyebiliriz ..."

"Sorun değil, muhtemelen sen eve gelene kadar uyuyor olacağım."

"Lütfen bunu yapma," Kulağa çaresiz gelen Oikawa ilk kez oldu.

"Ne yapma? Hiçbir şey yapmıyorum. Nari'ye "merhaba" ya da her neyse dediğimi söyle. "

Sırtınız ona dönük, siz uzaklaşmaya devam ederken oluşan sıkılı yumrukları göremiyorsunuz. Oikawa bir şeyleri onarmaya çalıştığında, onunla yüzleşmek için kolunuzu tutmaya çalışıyor, onun dokunuşu karşısında hemen kaçarsınız.

"Y / N , bunu yapmaya devam edemezsin. Nari'yi senin için bırakmamı bekleyemezsin. "

Sözlerini yerleştirme şekli, sanki kusurluymuşsun gibi görünüyor.

"Sadece benim için ha? Sana açıkça izin verdiğim halde ona gitmeni engelleyenin ben olduğumu düşünme."

Tıslıyorsun, yavaşça Oikawa'ya dönüp onu artık aşk belirtisi göstermeyen gözlerle selamlıyorsun,

"Seni geride tutmadığım için mutlu olman gerekmez mi? Kalmanı sağlamaya çalışmaktan zaten vazgeçtim çünkü bir kez bile kalmadın. "

Bu, Oikawa'yı öfkeyle örttüğü göğsünden bir bıçakla durmuş halde bırakıyor,

"Burada kötü adammışım gibi davranmayı bırak. Açıkça ben ve Nari'nin arkadaşlığı hakkında hiçbir şey bilmiyorsun, çünkü kendi güvensizlik balonunda o kadar dolmuşsun ki. Nari'yi senden önce tanıyordum ve ilk başta bana neyi neyi yapmamam gerektiğini söylemenin senin işin olduğunu sanmıyorum. "

Acı bir şekilde güldü ve omurgana bir ürperti gönderiyor.

"Keşke yapışkan olacağını bilseydim, ilk başta seninle çıkmazdım."

Oikawa'nın gıcırdayan dişlerinin yumuşak bir ifadeye dönüşmesini izleyerek, yüreğinizin acı çekmesine izin verdiniz. ne söylediğinin farkına varır ve onu geri almadan önce Nari'den gelen bir telefon, yükselen tartışmayı kesintiye uğratır.

Ve tereddüt etmeden bile, Oikawa'ya hemen telefonunu kaldırırken bakıyorsunuz. Boğazını temizledi ve arkasını döndü,

"Merhaba? Evet. Şaka yapıyorsun, değil mi? Birkaç dakika içinde orada olacağım. "

Hattın diğer tarafından boğuk sesler duyuyorsunuz ve Oikawa yan tarafa bakmadan önce bir saniyeliğine size bakıyor,

"Tamam, güvende kal. Ben seni alırım."

Telaşlı bir şekilde süveter giyerken gözünüze doğrudan bakmamayı seçerek telefonu kapatıyor. Bunlar, Oikawa'nın her zaman senin yerine en iyi arkadaşını seçeceğini sana kanıtlayan son birkaç andı. Ona verdiğiniz parıltıdan kaçınarak ayakkabılarını giymek için acele ederken, sonunda hayal kırıklığı içinde bakıyorsunuz. Tam Oikawa kapı kolunu tuttuğunda, konuşmaya karar veriyorsun, Oikawa şarkılarını duraklatırken sesin titriyor,

"Geri dönme." tereddütle diyorsun ve o sana dönüyor,

"Seninle tartışmaktan yoruldum."Dudağını ısırdı,

"Ne demek istiyorsun?" Ne ima ettiğinizi biliyor ama bununla yüzleşmek istemiyor.O kapıdan çıkarsan her şey biter. ama onu bunu yapmaktan alıkoyan bir şey var.

"Haksızlık yapıyorsun." Gözleri cam gibi, savunmasız bir ifade gösteriyor,

"Dediğimi kastetmediğimi biliyorsun."Sana bir seçenek veriyorum Tooru."

Atmosfer çok gerginleşti ve artık ikiniz de bununla başa çıkamazsınız.

"Önce Nari'yi eve getirmeliyim ve geri dönüp işleri düzelteceğim,"

diye iç geçiren Oikawa, yavaşça elini tutmaya çalışarak söylüyor ama sen ondan uzaklaşıyorsun. Bunu söyleyeceğini biliyordun, ama yine de kalbindeki acıyı engellemiyor.

"Önce tek bir sorunu halletmem gerekiyor ve sonra bizim sorunumuzla ilgileneceğim."

Hiçbir şey söylemezsiniz ve Oikawa kapıya koşarken bunun oynadığı riskli bir oyun olduğunu düşünür, hiçbir şey garanti etmediğini bilir.

"Seni gerçekten seviyorum, E / H. Gerçekten üzgünüm,"

dedi kapıyı açarken ağlamaklı gözlerle.Kapı yüksek sesle kapandığında sözlerinin ve eylemlerinin ironisine gülerek başka yöne bakarsınız. Tek yapmak istediğin erkek arkadaşına acını anlatmaktı, ama maalesef bunun sebebi o.

𝙰𝚗𝚒𝚖𝚎  𝚇  𝙾𝚔𝚞𝚢𝚞𝚌𝚞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin