seni keyifli görüyorum bu sıralar, inan artık ben de dünyanın en mutlu adamı gibiyim. sana, “beni çocukluğuma götür.” diyorum ancak çoktan götürdüğünün farkında bile değilim. eski bir dostum, artık güldüğüm zaman burnunum kırıştığını ve dişlerimin, dudaklarımın ardından göründüğünü söyledi. zira beş yıldır en büyük gülüşüm yalnızca dudaklarımın hafifçe kıvrılmasıydı; soğuk, sahici olmayan, öylesine bir gülüş. fakat şimdi yüreğimde senin varlığını hissettikçe, tavanıma çarpan adım seslerinle, mırıltılarınla ve bana bakarken mutlulukla dişlerini ortaya sermenle öyle bir gülümsüyorum ki, bana, “çocuk gibisin,” diyorlar. bana verebileceğin en büyük mutluluklardan biri bu. teşekkür ederim, bu ve binlercesi için.
keyifli olmanın sebebini, yurt dışında çalışan arkadaşının buraya taşınmasına ve dört gün boyunca sende kalmasına bağlıyorum sanırım. sadece o da yok üstelik; bir-iki kişi daha geldi ve geceleri evin pek gürültülüydü. ne yaptığınızı bilmiyorum ancak kahkahalarını duymak epey mutluluk verici, çileğim. sessiz evimin soğuk duvarlarına çarpan gülüşlerin sayesinde yalnız hissetmedim uzunca bir süre. zaten sen buraya geldiğinden beri yalnız hissetmiyorum ya. o ayrı konu.
bir şeyler düşünüyorum, taehyung. beni tedirgin eden, korkutan, endişelendiren, nefeslerimi kesen şeyler. birkaç gündür düşünüyorum ama sanırım vaz geçeceğim zira senin 'alt komşum jeongguk' sıfatından düşmek istemiyorum. vaz geçmezsem, kötü şeyler olacak gibi. en içten hissediyorum bunu, seni sevdiğim yerden. en çok da oradan hissetmek üzüyor.
ispanyolca öğrendiğini ve iyi bir düzeyde konuşabildiğini öğrendim bugün. itiraf etmeliyim, altı yıl ispanya'da yaşamış biri olarak seninle oturup ispanyolca konuşmak isterdim. sanırım, düşündüğüm o saçma şey değil de bu gerçek olabilir gibi, hm?
galiba biraz uykum geliyor, bu halde yazmaya devam etmek istemem zira kağıda zarar verebilirim. bu yüzden, çileğim, sen çilek suyunu az önce bitirip uyumaya gittiğine göre ben de uyuyabilirim.
bir gün elimde kırmızı şarabım varken ve sen çilekli suyunu içerken anadilinden ve altyazı olmadan yabancı diziler izlemek dileğiyle, seni seviyorum çileğim.
2 ay olmus yb atmayali 😳
iki uc bolume final yapayim sunu...