Nasya, Tasya, Kelly dan juga Helly atau lebih di kenali sebagai chibi, sedang duduk berborak di cafeteria. Mereka bergelak tawa sambil mata memandang sekeliling membahan pelajar lain. Itulah kerja mereka seharian. Bergosip dan memburukkan orang.
Tiba-tiba tawa mereka terhenti apabila melihat sekumpulan lelaki menghampiri mereka.
"Oh my god! Nasya, i think we should go now"kata Helly sedikit takut.
"Yeah, i think we should"jawab Nasya wajahnya juga kecut.
Dengan penuh debaran didada, mereka segea mengangkat punggung mereka dan mengatur langkah pergi. Tetapi belum sempat mereka melangkah setapak pun sekumpulan lelaki itu sudah menghalang mereka.
"Nak pergi mana ya cik adik berempat?"tanya Alex.
"Erm.. I..I.." gagap Nasya.
"Aih.. tak payah nak I, I sangatlah. Jom ikut kitorang pergi satu tempat ya"potong Kevin.
Dengan perasaan takut masih tersisa, Chibi hanya akur mengikut jejak Sekumpulan lelaki itu. Pelajar lain yang turut berada di cafeteria, hanya mampu memandang sahaja. Tidak berani mereka mahu ikut campur.
🏀🏀🏀
Kelihatan ramai pelajar berkumpul di lapangan. Raila yang baru datang entah dari mana hairan akan apa yang berlaku.
Raila mula menyelit di antara pelajar yang berkerumun. Sampai di penghujung, dia terus tergamam apabila melihat empat orang pelajar perempuan yang sepertinya pernah dia kenali duduk melutut di tanah dengan basah kuyup.
Mata Raila terkunci pada Taufiq yang ingin menyimbah air kepada empat pelajar perempuan itu. Membulat mata Raila. Pantas dia menghampiri.
"STOP!!"teriak Raila.
Kelakuan Taufiq terhenti. Semua mata memandang ke arah Raila. Raila berdiri di hadapan empat pelajar itu dengan mendepakan tangannya bagi melindungi empat pelajar itu.
"Are guys crazy! Kenapa sampai nak kena simbah air bagai ni!"marah Raila.
Taufiq memandang tepat ke arah Raila. Senyum senget terjungkit.
'Comel je bila dia marah'detik hati Taufiq.
"Kita orang tak akan buat mereka macam ni kalau dia orang tak kejutkan monster dulu"jelas Haziq.
"What did they do to you?!"muka Raila merah padam menahan marah. Tak perlu kut nak buli perempuan sampai macam ni sekali.
"Did you remember what they told you yesterday?"tanya Alex. Raila mengangguk laju.
"Did you really thing that we can rape you if you stay in our class?"tambah Kevin.
Raila sedikit tersentak dengan pertanyaan itu. Sebenarnya dia memang benar takut dengan apa yang Nasya ceritakan tempoh hari. Tetapi dia tidak pasti akan itu. Tanpa di duga, Raila mengangguk perlahan. Wajahnya di tundukkan memandang jari runcingnya.
Taufiq merengus geram. Dia menghampiri Raila lalu dagu Raila didongak memandangnya. Yang lain sedikit kejung melihat tindakan reflek Taufiq.
"Miss Raila Isabell, if you thing that we are that bad, from the first time you came into our class, you already get rape!"nada Taufiq naik senada.
YOU ARE READING
𝘎𝘰𝘢𝘭 𝘈𝘵𝘵𝘢𝘤𝘬!! [✔️]
Short Story{𝓕𝓲𝓯𝓽𝓱 𝓢𝓽𝓸𝓻𝔂} Gerakannya lincah seperti cheetah. Lompatannya tinggi seperti kijang. Matanya tajam seperti helang. Siapakah dia si gadis penyerang? Menguasai gelanggang itulah kelebihannya. Goal Attack itulah dia. Start: 8/3/2021 End: 7/6...