GA 5

1.5K 174 10
                                    

Bunyi tapak kasut bergesel dengan lantai memberikan rentak kepada pemain. Bola di lambung dan di lempar bertukar tangan. Masing-masing tangkas menangkap dan bergerak. Kekurangan seorang pemain menyukarkan pasukan Gamma untuk terus bermain.

Bola di lempar tinggi dan seorang pemain berbadan sedikit kecil melompat tinggi lantas memeluk bola dan mendarat dengan sempurna. Kaki di kunci di lantai. Kepala di toleh sekilas dan terus di lontar ke arah pasukannya. Kakinya bergerak lagi setelah bola bertukar tangan.

Pemain sudah mula bergerak ke kawasan gol. Pemain yang berkenaan bersedia di posisi. Bola mendarat dalam dakapan gadis tinggi lampai. Mata terarah pada tiang gol tetapi jaaknya agak jauh dengan tiang gol. Mata liar mencari rakan pasukannya yang kosong.

Dengar bunyi tepukan dari salah satu rakan pasukannya, terus di lontar. Rakan pasukannya yang di lindung oleh pasukan lawan menyusup keluar dengan lincah dan cekap menangkap bola. Mata terlunci pada tiang gol yang berada tidak jauh darinya.

Bola di tangan di angkat ke udara dan di tuju ke lubang gol. Nafas di tarik dan terus bola di lontar memasuki jaring gol. Bola terlontar ke udara dan tepat memasuki dalam lubang jaring.

Pritt!!

Wisel berbunyi menandakan pasukan itu menjaringkan gol. Semua pemain bergerak ke posisi masing-masing kembali.

🏀🏀🏀

"Nasya, you tak ada fikir nak kenakan Raila ke? I jealous tau tengok dia dengan Haziq tu. Geram tau."ujar Tasya.

"You rase I tengah buat apa sekarang ni? I tengah fikir tau. Kalau nak harapkan korang, satu apa pun tak keluarkan"omel Nasya.

"Oh ya! I got an idea. Why not we stole her cloth during her swimming class"ujar Kelly memberi cadangan.

"I thing that is a good idea. So Nasya, what do you thing?"soal Helly.

"I don't thing that is a good idea. Okay, why not, we took her cloth after her swimming class"ujar Nasya.

"Bukan ke sama je ke macam I cakap tadi"kata Kelly berkerut dahi.

"Whatever! So, you guys in?".

"Of course i'm in"jawab Tasya.

"Yah.. i ikut je"Kelly menggulingkan matanya.

"Me too"Helly mengangkat tangannya ke udara.

"Good. Sekarang kita tunggu waktu kelas 5-B pergi pool."Nasya tersenyum sinis.

🏀🏀🏀

Raila berdiri di hadapan pintu masuk swimming pool. Tangannya memeluk tubuh yang sudah dibaluti dengan baju renang berlengan panjang, berseluar pendek beserta legging hitam dan rambut diikat satu tetapi di rendahkan.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝘎𝘰𝘢𝘭 𝘈𝘵𝘵𝘢𝘤𝘬!!  [✔️]Where stories live. Discover now