4.HANGİSİ SİYAH ADAMIM?

4.7K 176 63
                                    

16/03/2021 ...

Selammm nasılsınız bakalım 💮 🥰

Aldığım güzel yorumlar için teşekkür ederim çok mutlu oldum ♥️🦄

🤎🤎🤎🤎

Çıkış zilini duymam ile çantamı koluma takıp Merve ve cem'e veda edip sınıftan çıktım hızlı bir şekilde eve gidip sadece yatağım da yatmak istiyordum .

Evimizin olduğu sokağa girince son an da aklıma gelen şeyle eve girmeden caddeye geçip markete girdim biraz çikolata ve cips yemeğe ihtiyacım vardı çünkü özel günüm yaklaşıyordu ve çok sinirli oluyordum galiba benim de regl döneminde tek sorunum bu hiç acı çekmiyorum ama çok sinirli oluyordum ve bu acı çekmekten daha kötü oluyor en ufak şeye sinirleniyordum ve bundan nasibini alan annem ve kardeşim oluyordu daha çok .



Aldıklarımın ücretini ödedikten sonra marketten çıkıp eve doğru ilerlemeye başladım , eve gelince ilk işim odama girip üstümü değiştirmek oldu , pijamalarımı giyip aldığım aburcubur poşetini alıp odadan çıkıp mutfağa girdim annem ve kardeşim gündeydi , zaten evde olsalar da pek birlikte vakit geçirmezdik ben tek başıma takılırdım onlar da üçlü olarak takılırlardı annem , babam ve erkek kardeşim .

Kâseleri alıp odama geçtim ve yarım bıraktığım dizi 'yi izlemeye devam ettim .

mesaj sesiyle gözlerimi açtım dizi izlerken uyuya kalmışım ve baya saat geçmiş bakışlarım pencereye çevrildi , hava çoktan kararmış bile .

telefonu elime Alıp mesajı kimin gönderdiğine baktım tanımadığım numaradan gelmişti , kaşlarımı çatıp uzandığım yerden kalkıp oturur pozisyonda durdum uykulu uykulu mesajı iki üç defa okudum ,

0547********

selam böcek ben yeni arkadaşın !

Böcek mi yazıyor orada ekranı biraz yaklaştırıp okudum evet böcek yazıyordu !

allah aşkına bu ne saçma bir mesaj ya !

Ben : sen kimsin ?"

Hiç vakit kaybetmeden mesajıma cevap yazmaya başladı

0547********

Ben Ömer böcek !

Ömer Ömer Ömer ha hatırladım bu sınıfa yeni gelen çocuktu başını hiç yerden kaldırmayan .

Ben de hemen Ömer'e yazmaya başladım numaramı nerden almıştı ve neden almıştı çünkü kendisi ve arkadaşı pek okula ders işlemek için gelen tiplere benzemiyorlardı daha çok eğlence arayan tiplere benziyorlardı .

Ben " hatırladım da numaramı nereden aldın ve neden aldın ?"


0547********

Numaranı bulmak zor olmadı üstelik biz sınıf arkadaşıyız birbirimizin telefon numarası birbirmiz de bulunmalı böcek !


Elimde ki telefonu bırakırken göz devirdim sınıf arkadaşıymışız falan da filan salak çocuk bir de böcek diyor ya !

Ayağa kalkıp pencereye doğru yürüdüm odam çok sıcaktı ve havasız da kalmış olabilme ihtimali yüz de yüzdü , perdeyi çekip cam'ı açtım , gözüm o arada sokak lambasının altında ki siyah adamıma kaydı gelmişti sonra elinde ki telefonunu farkettim ne kadar dikkatli bakıyordu .

Bir an sadece bir an merak ettim acaba neye bakıyor diye , kafasını da kaldırıp pencereme bakmıyor ki , kolum da ki saat' e baktım 20:07 geçiyordu başımı tekrardan sokak lambasının oraya çevirdim ve siyah adamımla göz göze geldik sonun da telefonuyla ilgilenmeyi bırakmıştı beyefendi , kaşlarımı çatıp ona bakmaya başladım kendimce Trip atıyorum .


Cidden ben napıyorum ne saçmalıyorum ya tanımadığım adam telefonuyla ilgilenip benim pencereme bakmadığı için Trip atıyorum ahhh ahhhh , kafamı iki yana sallayıp kendime gelmeye çalıştım manyadım ben de siyah adamım deli yaptı beni !

Üşümeye başlayınca elimi kaldırıp el salladım evet el salladım bir yıldır orta parmağımı kaldırıp küfrettiğim adam' a şimdi el sallıyorum , siyah adamıma bakınca onun da şaşkın olduğu gözlerinden okunuyordu.

Pencereyi kapatıp Yatağıma geri döndüm ve bugün yaşadığım olayları düşünerek uyumaya çalıştım .

🐸🐸🐸🐸



" Günaydin yakışıklı "

Cem " oooo ördek gün çoktan aydı zaten "


Cem ' e gözlerimi devirip yerime geçtim , Merve daha gelmemişti ve canım sıkılmayaaaa başladı .


Oflayıp arka sıraya döndüm cem' le sohbet edelim diye ama beyefendi yatıyor hayır bütün dersler de yatıyor bu çocuk neden okula geliyor onu da anlamıyorum ki !



Bakışlarımı cem' den çekip etrafa bakmaya başladım kimin yanına gitsem kimin yanına gitsem , o arada bu yeni gelen iki " sevimli " arkadaşlardan olan Ömer arkadaşımla göz göze geldik ondan da bakışlarımı çekip etrafa bakarken

Bingo !!!!

Dün ben Ömerle konuşurken siyah adamımında bakışları telefondaydı yani bu kişi Ömer olabilir mi ?
Ama şimdi şöyle bir ihtimal de vardı ben Ömerle konuşmayı kestikten sonra cam' a çıkmıştım ve siyah adamım o zaman telefonla ilgileniyordu olabilir yani .



Ömer'in el sallamasıyla kendime geldim ne var dercesine bakınca


Ömer " şaşkın ördek gibi ne bakıyorsun kızım suratıma "

" Afedersin dalmışım "

Diyerek önüme döndüm kafam cidden karışmıştı benim ,

Siyah adamım Ömer miydiii yani ?!


Ama bir dakika siyah adamım' ın sesini de duymuştum onun sesi tam bir erkek gibi çıkıyordu , bu maymuş Ömer'in sesi tam bir kedi gibi .




__________________&&&&__________________

Selam nasılsınız 💮

İNSTA : butterflypika

2 bölümü de bir kaç gün arayla gönderdim sizin mesajlarınızı okuyunca çok mutlu oluyorum deli gibi sırıtıyorum

Çok galp hepinizi kocaman öpüyorum ♥️😘

ALLAH'A emanet olun 💙










SOKAK LAMBASI (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin