7. ADI ALAZ BULUT OLABİLİR Mİ ?

3.7K 146 47
                                    

02/04/2021 ...

                              💙💙💙💙

" Neden sordun,  tanımıyorum abisi olduğunu bile senden öğrendim  ?"

Yalan Ömer'in abisi siyah adamım !

Merve " Ömer bugün telefonla konuşurken biraz kulak misafiri oldum "

" Ne duydun "

Kalbim çok hızlı atmaya başladı inşallah adım falan geçmemiştir  .

Merve " işte abi gelmedi , nedenini bilmiyorum , öğrenmeye çalışırım abi falan diyordu , sürekli takıldığı kız var ona da sordum o da bilmiyormuş falan diyordu . "

Derin bir nefes alıp geri bıraktım ,

beni merak etmişti siyah adamım !

Merve " acaba kimin hakkında konuşuyorlardı hayır sen de gelmemiştin sen olabilir misin  ?"

"  Saçmalama Merve boşver Bizi ilgilendirmez  "

Merve " Enes de gelmedi bugün okula , sen de yoktun zaten çok sıkıcı geçti okul . Cem de de bir haller var zaten bütün gün kitap okudu neyse sen neden gelmedin ?"

" Annem ve babam boşanıyormuş "

Önce yüzüme aval aval bakmaya başladı sonradan jeton düşmüş olmalı ki ayağa kalkıp konuşmaya başladı,

Merve " oha kızım gerçekten mi çok aşıktılar ya annen ve baban  ?"

Kafa sallayarak meriç' e baktım annem ve babam gerçekten de aşıktılar birbirine ama şimdi kafamı iki yana sallayıp Meriç' e odaklandım  sabah olanları unutmuş mahallede ki bir kaç çocukla oyun oynuyordu .

" Evet  sabah kavga ediyorlardı , şimdi eve gidiyim sonra daha ayrıntılı konuşuruz üşümüştür Meriç  "

Merve de beni onaylıyarak ayağa kalktı .




Sabah alarm sesi ile hemen ayağa kalkıp hazırlanmaya başladım okulu özlemiştim tamam çok özlemiş de sayılmam ama dün yaşadığım olaya rağmen aklıma siyah adamım gelince mutlu oluyordum okulu , sabah erken kalkıp, hazırlanmayı bile seviyordum .

Merve ' yi arayıp açmasını beklerken telefonu hapörlere alıp  diğer yandan da sağ gözüme eyeliner'imi çekiyordum ,

Merve " günoo bebeşim nerdesin , ben çıkıyorum parkın önün de buluşalım mı çok üzgünüm ya çü- "

" Bi sus kızım ya tamam parkın önün de buluşalım hazırım ben "

Merve " tamam bebeğim "

Son kez aynada kendime bakıp çantamı koluma takıp odamdan çıkıp meriç' in odasına gittim uyuyordu alnına bir öpücük kondurup çıktım odasından , annem bugün okula gitmemesine karar vermişti gece yarısına kadar uyumamış ağlamıştı babamı istiyorum diye annemle zor uyutmuştuk .

Sessice evden çıkıp hızlıca merdivenleri inip dış kapıyı açıp kendimi dışarı attım , saate bakınca biraz geç kaldığımı farkettim  koşarak parka gitmeye başladım insanları ne beklemeyi ne de bekletmeyi sevmezdim .

Ayakta boş boş gelip geçen insanları izleyen Merve 'yi görünce daha da hızlanıp yanına vardım ,

Merve " gelmeseydin ya ben beklerdim "

SOKAK LAMBASI (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin