16/05/2021 ... Bölüme Merve ile başlamak biliyorum Merve'yi çok seviyorsunuz o da sizi çok seviyor ! 😊♥️
***
Merve " arkadaşım ne zaman gözlerini açıcak doktor bey ?"
Doktor " biraz sonra kendine gelir hanfendi "
Sesleri duyuyordum ama tam olarak algılayamıyordum , zor da olsa gözlerimi açabildim ilk gördüğüm beyaz tavandı nerde olduğumu anlamak için yattığım yerden doğrulup etrafa bakmaya başladım yanım da Merve vardı ve hâlâ uyandığımı görmemişti boş boş yerde ki fayansları izliyordu , gözlerim hızlıca odayı taradı ama odada merveden başka kimse yoktu ,
Bana ne olmuştu ? elimi şakaklarıma atıp düşünmeye başladım
En son alaz ' la beraberdik hem alaz nerde iyi mi acaba ?
Takip ediliyorduk aklıma gelen görüntüler ile hemen Merve'ye döndüm
" Merve " sesim pürüzlü çıkmıştı ve bu beni rahatsız etmişti , Merve hemen kafasını kaldırıp üstüme atladı cidden üstüme atladı
Merve " yaaaaa bebişim , iyisin evet hem de çok iyisin ya hiç uyanmicaksın diye ödüm koptu " hem öpüyor hem de konuşuyordu Merve ' ye olan bütün kızgınlığım , alınganlığım gitmişti .
" Dur deli kız !"
Merve " ayyy unuttum ağrın falan var mı bir şey ister misin ?"
Kafamı olumsuz anlamda sallayıp sadece susadığımı söyledim bana ne olduğunu ve alaz'ın nerde olduğunu çok merak ediyordum .
Suyumu içtikten sonra Merve 'ye döndüm " bana ne oldu , ve alaz nerde "
Merve " şimdi bebişim şok geçirip bayılmışsın , ve o yakışıklı adamın kim olduğunu bilmiyorum bana mutlaka o adamı anlatıcaksın ama o gitti ."
Gitti mi ?!
" Alaz Ömer'in abisi hani senin sevdiğin Enes'in arkadaşı olan Ömer'in abisi alaz gitti mi ?!"
Merve " o artık benim sevdiğim Enes değil üstelik yok be bebişim seni terk etmedi Sakin ol "
Derin nefes alıp kafamı geri yastığa bıraktım deli kız yüzünden bir de kalpten gidicektim , alaz nerde o zaman !?
" O nerde o zaman ?"
Merve " sabaha kadar başında bekledi acil işi çıkınca sen uyanana kadar geliceğini söyledi yalnız adam çok yakışıklı üstelik evinizde ki kadın kim ?"
" Önemli değil boşver , ben ne zaman çıkıcam sıkıldım "
Merve odadan çıkınca kafamı geri yastığa koydum , neler olmuştu merak ediyordum ve bunların cevabı tek kişi de var o kişi de alaz ama beyefendi burda değildi , kapı açılınca Merve ' nin geldiğini düşünüp kafamı kaldırmadım " bebeğim " sesi duymamla kafamı kaldırdım alaz gelmişti ve gülümseyerek bana bakıyordu baştan ayağa onu süzdüm bir şeyi var mı yaralanmış mı diye ama bir şeyi yoktu yada vardı .
Tekrar alaz'a bakıp tekrardan kafamı yastığa koyup ona arkamı döndüm trip atıyordum ve inşallah anlarsın alaz trip attığımı !
Alaz " birileri bana kızgın gibi "
Hem de çok !
Benden önemli miydi mi yani işi !
Kimsem yoktu benim , bir tek o vardı o da böyle zamanlarda işim var diyip giderse kırılırdım , bu düşünce gözlerimin dolmasına sebebiyet oldu gerçekten de ondan başka kimsem yoktu benim bu hayatta .
Ensemi öpünce bir an da irkildim belime kollarını dolayıp beni daha çok kendine çekti " özür dilerim " sustum o da sustu " sana bunu yaştanların cezasını vermeye gittim bebeğim kimse benim küçük kızımı korkutamaz ! " fısıldayarak konuşuyordu , ona döndüm ben de fısıldayarak konuşmaya başladım " bende özür dilerim abartttım biraz " alaz anlını anlıma dayayıp " dileme güzelim haklısın sonuna kadar haklısın " .
Bir kaç saniye gözlerimizi hiç çekmeden birbirimize baktık onun gözleri yavaş yavaş dudaklarıma kayınca derince yutkunup bende onun dudaklarına bakmaya başladım alaz yavaş yavaş yaklaşmaya başlayınca sabrım kalmamış gibi dudaklarına yapıştım , uzun tutkulu öpüşmemiz alaz'ın üstüme çıkmasıyla bir kaç Saniye durdu ve tekrardan öpüşmeye başladık alaz tam üstümdekileri çıkaracakken kapının açılıp çığlık sesi ile geri kapatılması ile birbirimizden ayrıldık göz göze gelince ağzımdan tek kelime çıktı " BASILDIK " .
Kahretsin , rezil olmuştum kesin Merve gelmişti ve kesinlikle Merve 'nin çenesinden kurtulamicaktım !
Alaz'a bakınca sırıtarak beni izlediğini gördüm kaşlarımı çatıp " ne bakıyorsun ?!" Alaz gülümsemesini saklamak ister gibi kafasını eğip " hiç güzelim " göz devirip " ne zaman çıkıcaz sıkıldım " alaz " tamam güzelim sana getirdiğim kıyafetlerini giy evimize gidelim " alaz odadan çıkınca sırıtmaya başladım .
Evimize gidelim dedi
Bizim evimiz !
Daha çok sırıtarak üstümü değiştirmeye başladım .
Sonun da eve gelmiş alaz , Merve , Ömer ve Enes ' le birlikte kahve içiyorduk , tabi ortamda bir sohbet yoktu sadece Enes ve Merve ' nin birbirine kötü kötü bakması , alaz'ın sürekli bir şey isteyip istemediğimi sormasıydı .
Ayağa kalktım " uykum geldi Merve benimle gelir misin ?"
Merve kafa sallayarak ayağa kalkıp yanıma geldi , odama çıkınca Merve kendini direk Yatağama attı " çok yorulmuşum ya , ama konuşucaklarımız var " bende onu onaylayarak yatağa oturdum birbirimize bakarken hiç yalan söylemeden siyah adamın alaz olduğunu annemi babamı meriç' i bile anlattım .
Merve bir çok yerde şaşkınlıktan hareket bile edememişti ve verdiği tek tepki oha nasıl ya , ben nasıl anlamamışım , yuh be .
Sonun da bitirince Merve de derin nefes alıp tam konuşucakken elini ağzına götürüp odamda ki kapısı açık olan lavaboya gidip klozete kusmaya başladı ben de arkasından gidip saçlarını tuttup yardımcı olmaya çalıştım bir anda ne olmuştu acaba ?
Odama geçince merakla Merve 'ye bakmaya başladım kafasını yere eğmiş bir şeyler düşünüyor gibiydi .
" Merve iyi misi -"
Merve " HAMİLEYİM "
________________&&&&&&&______________
SELAMMMM NASILSINIZ Merve yine yaptı yapacağını .
👉 Bölüm hakkında düşüncelerinizi alıyım
👉 Sevmediğiniz veya sevdiğiniz bölüm oldu mu ?
İnsta : butterflypika artık insta da aktif oluyorum .
Allah'a emanet olun 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOKAK LAMBASI (+18)
Novela Juvenil" KİMSE AMA KİMSE SEVDİĞİM KIZI AĞLATAMAZ " 1 yıldır her zaman saat tam 20:00 ' da sokak lambasının altında sevdiği kadının odasının camını gözetleyen adam . VE 1 yıldır her zaman saat tam 20:00 ' da sokak lambasının altında odasını gözetleyen s...