27. FERDİ BULUT

1.5K 80 56
                                    

18/06/2021 ...

***

Alaz " yemin et gerçekten evlenicek miyiz ?"

Gülümseyerek kafa salladım " yani bence artık beklemeye gerek yok "

Alaz " Allahhhhhhhh " diye bağırarak kollarını açıp belimi sardı gülümseyerek ben de boynuna kollarımı doladım , alaz'ın sesini duyan Ömer , hakan ve emir de koşa koşa içeri girmişlerdi yazık çocukları da korkutmuştu mutluluktan alaz hepsini tek tek öpmüştü , hepsi tebrik edip bizi odada tek bırakmak için çıkmışlardı  .

Alaz'ı biraz kendimden uzaklaştırıp göz göze gelmemizi sağladım , alaz bana merakla bakarken derin nefes alıp uzun zamandır söylemek istediğim cümleyi kurdum

" SENİ SEVİYORUM SİYAH ADAMIM !"

Alaz ilk önce kurduğum cümleyi anlamaya çalıştı , gözleri yavaş yavaş dolmaya başlarken " ben de seni çok seviyorum kurban olduğum " diye dudağımı öpmeye başladı ben de hiç düşünmeden karşılık verdim , nefes nefese birbirimizden ayrılıp alınlarımızı birleştirdik şimdi nefeslerimiz birbirine karışıyordu galiba hayatta en büyük şansım alaz'dı .

Alaz derince alnımdan öpüp" kurban olurum lan sana !"


Şimdi ise odamda meriç' le uzanıyorduk  beni göremediği için çok korkup ağlamış gözleri şişmişti anne baba olmayınca tabi çocuk da perişan oldu onunla da uzun zamandır ilgilenemiyordum yemek düzeni uyku saatleri okulu hepsini fazlasıyla aksatmıştık okul derken aklıma benim de bir okulumun olduğu geldi uzun zamandır gitmiyordum zaten bu saatten sonra gitmeme de gerek yoktu çünkü okullar kapanmıştı  .

Merve vardı bir de hastane'den geldikten sonra direk Meriç'le ilgilenmiştim ve arkadaşımın karnında ki bebeğin yani  yeğenimin durumlarını çok merak ediyordum , biraz sonra Meriç uykuya dalınca yavaş ve sessiz olmaya özen göstererek odadan çıktım karnım çok açtı , merdivenleri inerken aklıma telefonum geldi acaba telefonum neredeydi ?

Ormanda koşarken düşürmüş olmalıydım neyse Mutfağa girip buzdolabını karıştırmaya başladım bir şey bulamayınca Elma alıp yıkadım tezgaha oturup elmamı yemeye başladım elmam bitince tezgahtan inip çöpe attım ellerimi yıkarken zil çaldı bezle ellerimi kurulayıp çalan kapıya ilerledim kapının deliğinden kimin geldiğine baktım korumaydı .

Kapıyı açtım koruma benim olduğumu görünce kafasını eğip konuştu " yenge abi bunları getirmemi istedi " elinde ki poşetleri uzatınca teşekkür edip aldım poşetlerden  mis gibi yemek  kokusu geliyordu hemen mutfağa girip poşetleri masa' nın üstüne koyup hepsini çıkarmaya başladım çok açtım ve hiç bir şeyi umursayamazdım şuan .

İçecek için bardak alıp hemen bardağa doldurmaya başladım poşetin içinden çıkardığım pizza kutusunu açıp içinden bir dilim pizzayı çıkarıp hemen yemeye koyuldum 3 dilim pizzadan sonra yavaş yavaş doyduğumu hissetmeye başlamıştım 4. Pizza diliminin yarısına kadar gelmişken perde'nin köşesinde beni izleyen alaz 'la göz göze gelince istemeden çığlık attım korkutmuştu .

Baş parmağımı damağıma bastırıp alaz 'a kötü kötü bakmaya başladım alaz tatlı tatlı gülümseyerek yanıma gelip saçımı öpüp konuşmaya başladı " bebeğim niyetim seni korkutmak değildi yani sadece çok açtın ve gözün hiç bir şey görmüyordu bende belki -eliyle karın kaslarını gösterip - beni de yemenden korktum ben sadece "

SOKAK LAMBASI (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin