- 1 -

878 52 13
                                    

Na plaży, godzina 14:00

--------------

Kendra&Paprot - Godzinami robią zamki z piasku.

Vanessa - Opala się, i wygląda jakby spała, ale ktokolwiek jej przeszkodzi, ryzykuje swoje życie.

Warren&Seth - Burzą wszystkie zamki z piasku budowane przez Kendrę i Paprota, sypią wszystkim piach do oczu, robią psikusy, ogólnie, to przeszkadzają każdemu w zasięgu swojego wzroku.

Ronodin - Siedzi zgarbiony pod parasolem, z ciemnymi okularami na nosie, i kapeluszem z dużym rondem, udając, że wcale go tu nie ma.

Gavin - Zaczaja się na Warren i Setha od tyłu, i robi im (nie)śmieszne żarty.

Wszyscy dziadkowie - Siedzą pod parasolami, najlepiej w cieniu, czytając książki.

Tanu - Bada otoczenie w poszukiwaniu składników do eliksirów.

Lena&Patton - Bawią się w berka pod wodą, Patton oczywiście przegrywa, ale najada często daje mu fory.

Sfinks - Zrzędził i narzekał niemal na wszystko, sprawiając, że wszyscy mieli dosyć i zamknęli go w domu na resztę pobytu nad morzem.

Calvin - Mini szpieg Warrena i Setha, sprawdza co robi Gavin (o którym wiedzą), czasem włazi ofiarom do nosa, żeby ich podrażnić czy odwrócić uwagę od dwóch psotników za nimi.

Nagi Luna - Pilnuje Sfinksa w jego areszcie domowym, dotrzymuje mu towarzystwa, i robi niesamowicie mądre uwagi na jego temat. (Wyczujcie ten sarkazm)


-------------

Dawajcie znać w komentarzach czy wam się spodobało!

Baśniobór - różne sytuacjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz