- 13 -

370 22 41
                                    

Orientacja bohaterów. (Wiem, że to drażliwa kwestia. Nie lubisz, nie czytaj.) Pamiętajcie, że to są moje wyobrażenia na ich temat, mogą się różnić od tych Waszych. Swoją drogą, nie pytajcie czemu ich sobie wyobrażam z taką czy inną orientacją, po prostu pewne mi się kojarzą z niektórymi bohaterami. Nie wahajcie się zostawiać swoich opinii o nich. To dodatkowy rozdział z okazji Pride Month. (To będzie pewnie najpoważniejszy rozdział z całej książki, w którym będzie najwięcej moich wtrąceń i zdań) Raczej ograniczę się do tych podstawowych orientacji, bo nie chcę zbytnio pomieszać. Tak wiem, słowa mi się powtarzają. No to.... do dzieła!

---------------------

Kendra - Jeśli chodzi o mnie, to sądzę, że jest hetero. (No wiecie, shipy: gavendra, brackendra, ronendra itp. temu dowodzą)

Paprot - No litości! Jeśli łudziliście się, że jest chociaż bi, to się myliliście. Papek jest również hetero z całego serduszka.

Ronodin - Cóż, tu ciężej z decyzją. Według mnie jest biseksualny. Nie wiem, po prostu mi tak pasuje do niego.

Warren - *Warren dołączył do grona osób hetero*

Vanessa - Na nią własnie czekałam. *Przerażający śmiech* Chcę wam zrobić papkę z mózgu. A mianowicie, sądzę, że Vanessa jest lesbijką. Nie pytać czemu, tak mi pasuje. 

Babcia Larsen - Tak, wiem, niespodziewane. Reszta dziadków, jak moglibyście przypuszczać, są hetero. Ale co do babci Larsen, jest to całkiem prawdopodobne, że kiedyś mogła mieć dziewczynę.

Seth - Prawie o nim zapomniałam.... Tu łatwo i prosto: biseksualny. Przepraszam fanów Sevy, ale należę do grona shipujących Ronetha.

Eva - O niej to kompletnie zapomniałam w tej książce, jeszcze jej tu chyba nie było. Gdybym nie shipowała Sevy powiedziałabym, że jest lesbijką. Czyli wychodzi na to, że jest bi. (Tak jeszcze dodatkowo to sądzę, że mogłaby używać zaimków zarówno męskich, jak i żeńskich.)

Sfinks - Gej. Na stodziesięć procent. Albo nie. Sto dziesięć procent to jest jedenaście procent. Bo wiecie, jeden, jeden i dwa zera. Chyba. Jak się skróci te zera to.... Nieważne. Dopomoże mi ktoś w matmie w komentarzach?


Komuś się coś nie spodobało, pisać tam ----->



Baśniobór - różne sytuacjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz