- 7 -

485 35 36
                                    

Co robią w wolnym czasie.

----------------

Kendra - Raczej nie ogląda telewizji, czyta książki, trochę się uczy, ale bez przesady. 

Seth - W życiu nie przeczytał nawet jednej książki dla przyjemności. Ogląda telewizję, gra na komórce i na komputerze. Robi ludiom psikusy i chodzi (czyt. szlaja się) ze znajomymi po mieście. 

Vanessa - O dziwo lubi szyć, a tak konkretniej to szydełkować. Zawsze sądziła, że jest to nudne zajęcie dla starych babć, ale teraz zauważyła, że to ją uspokaja i odpręża. Po jakimś czasie zaczyna się uzależniać. Dlatego na scenę wkracza Warren.

Warren - Tnie wszystkie "dzieła sztuki" Vanessy, pod pretekstem leczenia uzależnienia. Tak naprawdę jest sadystą i czerpie z tego frajdę. Potem okazuję się, że jest i masochistą, bo często może być znaleziony goniony przez narkobliksa z nożem po korytarzach.

Sfinks - Knuje morderstwa w piwnicy, z której swoją drogą jeszcze się nie wydostał. 

Tanu - Je, je i jeszcze raz je. Czasem warzy jakieś eliksiry, ogląda telewizję z Sethem, chociaż nieczęsto. Ogląda głównie spongeboba.

Lena - Często może być widywana na basenie, pływając. Czasem pracuję jako masażystka.

Patton - Planuje jakby tu wyruszyć na niebezpieczna wyprawę bez wiedzy Leny, ale ta jakoś zawsze się domyśla i daje mu szlaban.

Ronodin - Od kilku miesięcy zastanawia się, czy da się zjeść banana bez zdejmowania skórki. Tymczasem banan jest już czarny i śmierdzi.

Gavin - Dał sobie spokój z stalkowaniem Ronodina, bo ma poważniejsze problemy na głowie. (Również zastanawia się nad bananowymi sprawami). A tak to próbuje całymi dnami wkupić się w łaski Sorensonów. Nawet przynosi Stanowi kwiaty. Bez żadnego skutku.

Calvin - Zwykle siedzi w kieszeni Setha (właśnie wpadłam na nowy ship. Seth x Calvin. I know, nie ma sensu.) i ogląda z nim rakowe filmiki na youtubie. Jakoś chyba to znosi. Chyba.

Celebrant - Planuje jakby tu zemścić się na Kendrze za tego "Robaka". Stwierdził, że aby rachunki zostały wyrównane, musi nazwać ją żukiem. Chyba ma troszkę nierówno pod sufitem.

Baśniobór - różne sytuacjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz