- 5 -

509 37 19
                                    

Na wycieczce za granicę.

---------------

Paprot - Ciągnie wszystkich po muzeach i zabytkach. Jest zafascynowany, bo niektóre z eksponatów tam widział na własne oczy podczas tworzenia, czyli nawet do kilkuset lat wcześniej.

Dale - Ma fioła na punkcie pamiątek. Kupuje wszystko, dosłownie (raz chciał wykupić okno). Ma duży dług od Warrena, bo to od niego pożyczka kasę. 

Warren&Seth - Odwiedzają każdą knajpę, restaurację i fastfood. Oczywiście osobno, bo robią sobie zawody z tego, kto więcej zje. 

Nowel&Doren - Przesadzili z zamówionym jedzeniem i mają na karku właścicieli restauracji, kilku policjantów i wściekłą Vanessę. (Za dużo wydali, skrócili zapasy w kuchni, a po tym, jak Vanessa wzięła od nich swoją kartę, nie zapłacili kilkukrotnie za jedzenie)

Vanessa - Chodzi po różnych podejrzanych zaułkach, spotykając się z dziwnymi ludźmi. W nocy chodzi do różnych klubów.

Kendra - Podziwia, ale naturę. Lubi przesiadywać na łąkach, w lasach albo kąpać się w morzu. Woli być sama niz z innymi.

Ronodin - Siedzi w domu, na wakacje z innymi wysłał swoją żądlikulę.

Sfinks - Nikt nie ma pojęcia co sie z nim stało. Prawdopodobnie odwiedza właśnie Nagi Lunę w więzieniu demonów. Albo podjada żelki. Nie wiadomo.

Tanu - Śledzi Vanessę, bo ma nadzieję, żeby wynegocjować jakieś przydatne składniki do eliksirów. (N.p. Smarki smoka.)

Calvin - Węszy wszędzie, szpieguje, ćwiczy. Czyli robi większość rzeczy, które w wakacje nie powinny być robione.


Baśniobór - różne sytuacjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz