BAB 2

469 8 0
                                    

"Kenapa? Bukan kau suka ke aku buat kau macam ni? Kau jugak yang nak aku macam ni kan, Noah?" Tanya Inara dengan suara lunak merdu.

Bila berada dekat dengan Noah,Inara sengaja mengelus dada sasa milik lelaki itu dengan sengaja.

Dan tangan kanan pula sengaja dia lingkarkan pada leher Noah. Tidak dia hiraukan apa pun saat itu. Tubuh Noah sengaja dia tolak bersandar pada keretanya. Cahaya yang malap tepi jalan itu makin membuatkan Inara semakin tak sabar. Tadi niatnya hanya ingin menguji namun kini hatinya berpaling tadah apabila melihat wajah tampan milik Noah.

Saat itu juga Noah tidak sedar tangannya naik merangkul memaut pinggang ramping milik Inara.

"Jangan cuba nak goda aku. Kau bukan taste aku,Inara." Balas Noah dengan sinis.

"Kenapa kau tergoda ke?" Inara tersenyum gedik.

Senyap. Tangan Noah mula bekerja. Tangan Inara yang merangkul lehernya itu dia rungkai dengan lembut. Sebaliknya diganti dengan ciuman pada pipi gebu milik Inara. Ciuman itu tidak berhenti di situ. Bibir Noah merayap pula pada leher jinjang Inara. Semakin kuat pautan pada pinggang Noah bila bibir lelaki semakin mengesel dengan berleluasa pada leher Inara.

Noah cengkam belakang rambut Inara. Inara mendongak melihat wajah tampan Noah dan saat itu nafas Inara hilang.

Dalam ciuman itu Inara mendesah dengan lembut bila Noah semakin rakus.

"Ah.." Terlepas ciuman itu, bibir Noah mula turun pada dada milik Inara. Namun, Inara sengaja main tarik tali saat itu.

"Game over, Noah." Kunci keretanya sengaja Inara tayang depan wajah Noah. Mungkin lelaki itu tak menyedari pada saat Noah rakus menggomol bibirnya, saat itu juga tangan Inara jugak bekerja.

"Fuck!" Noah menyumpah kecil.

Inara hanya tersenyum sinis. Tubuh sasa Noah itu dia tolak dengan lembut supaya menjauhi dari kereta kesayangan miliknya.

"Jumpa lagi, Noah sayang." Sebelum masuk dalam perut kereta, Inara sempat mengucup pipi milik Noah.

Tercengang Noah saat itu dan bila terdengar ngauman kereta Inara tahulah dia yang wanita itu sengaja menguji dirinya. Huh!

"See you soon. Very soon, Inara." Kata Noah perlahan.

*****

Masuk je dalam kondo milik Aliya itu terus Inara tekan suis lampu dan aircond. Kondo tersebut Inara pandang dengan sayu. Sunyi bila keseorangan,tanpa keluarga. Ada pakcik pun tak guna. Tubuh yang penat itu Inara hempas atas sofa. Tangan dia rehatkan atas dahinya.

Bibir yang diragut oleh Noah tadi dia sentuh. Ciuman pertamanya. Noah Arjuna. Dan tanpa dia sedar, dia terlena atas sofa itu.

"Tolong!Jangan buat saya macam ni pakcik." 

Lantas Inara tersedar dari tidur. Mimpi yang kerap kali sejak kebelakangan ini. Inara meraup wajahnya. Berpeluh tubuhnya ketika itu.

"Kenapa ni Nara?" Tanya Aliya sebaik saja terpandangkan Inara yang sedang termenung atas sofa itu.

Yelah,dia baru saja pulang dari kerja. Masuk je dalam rumah terus dia menuju ke dapur dan terdengar suara Inara yang ketakutan.

Inara dongak kepala memandang Aliya yang sedang berdiri dihadapannya. Bibir mencebik sedih. Pinggang Aliya dia paut lalu dia rebahkan pipinya yang basah pada Aliya.

Tergamam Aliya. Sedarlah dia saat itu yang Inara masih trauma lagi dengan kisah silamnya. Ada pakcik ingatkan boleh bergantung harap tapi rupanya syaitan bertopengkan manusia. Habis harta yang ibu bapa Inara tinggalkan Pakcik Harun kaut makan sorang.

BEAUTIFUL MISTAKES(E-BOOK) Where stories live. Discover now