Yn: sen benimle ne hakla böyle konuşursun ha?
Jimin: Kızım bak beni sinirlendirme yoksa---
Yn: Yoksa ne ha ne?
Jimin: Yoksa bu okulu sana cehenneme çeviririm bu okula geldiyine pişman olursun.ANLADIN MI.
Hoca: Bu ne bağırışma derstesizin kendinize gelin hemen.
Ah jimin ahh hiç düzelmiceksin dimi hep dersi kaynatmaya çalışıyosun.Jimin: Eee yeter be istediyim gibi konuşurum buna sen yada başka biri karışamaz ANLADINIZ MI.
Hoca: Sen okuldasın kendine çeki düzen ver hem de hemen!!
Rm: ( kısık sesle) jimin yeter artık bak yoksa ceza yiyiceksin.
Jimin: Bu okul benim( Babasının dı ölünce de jimine kaldı) istediyim gibi herşeyi yaparim.
Aslında siz hocalar bana ceza veremezsiniz aksine ben size ceza veririm.Yn: Sen ne kadar terbiyesiz birisin HAA
( hafif bağırarak) Bana bak eyer okumak istemiyosan defol çık git burdan. Bu okulun senin olması burdan gitmeni defolmanı engellemiyo dimi?Hoca: Kızım sen dur her kes otursun. Jimin otur lütfen.
Suga: jimin otursana
Hoca: Bakın ben sadece dersimi geçip gitmek istiyorum bu yüzden yn ve jimin siz ikiniz çok konuştunuz ve kavga çıkardınız.
Bu yüzden ikinizi de dersten atıyorum.
Çıkın dışarı hemen!Yn: ama hocam--
Hoca: Yeter mazeret istemiyorum Çıkın!Jimin: Bizde senin dersine merakli diyildik zaten.
( jimin ve yn sınıftan çıkar)Yn: Hepsi senin yüzünden oldu kavga çıkarmak yada bağırmak zorundamıydın?
Jimin: Bak uğraşma benimle zaten sinirliyim. Sus tamam mı
Yn: Benmi susiyim asıl sen su--
Jimin: YETER BE KAFAMIN İÇİNİ DAĞITTIN.Geldiyinden beri susmuyosun
Jimin: Ben gidiyorum geliyomusun yoksa burda bekleyip ağaç olmaya kararmı veriyosun?
Yn: Nereye gidi--
Jimin: Sus gidince görürsün sen konuşmaya başlayınca susmuyosun onun için konuşmasan daha iyi olur tamam??!!,!
Bıraz uzun oldu umarım beyenirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Aşkım PARK JİMİN
General Fiction"Soğuk, dünya umrunda olmayan bir örenciye aşık olmak.." "Onu bu durumdan kurtarmak" (LİSE AŞKIM PARK JİMİN)