Güçlü biriyim

30 4 2
                                    

Merhabalar nasılsınız? Umarım iyisinizdir.

Bölümler biraz kısa biliyorum ama gelecek bölümlerde daha uzun yapmaya çalışıcam.

İyi okumalar

Ne yapacağımı bilmedim ve o anın şokuyla yerdeki taşı alıp adamın kafasına vurdum. Bir anda yere düştü Jiminse bana bakıyodu. Korktum. Adamı acaba öldürdüm mü diye korktum çünki kafasından çok kan akıyodu. Göz yaşlarım yanaklarımdan damla damla süzülüyodu. Hakim olamıyodum

"Yn iyimisin yn bana bak cevap ver lütfen bana bak yn"

O an jimini duyuyodum ama hareketsiz kalmıştım sanki. bir anda bana " YN CEVAP VER" diye bağırmasıyla kendime geldim. Ve onun endişeli tedirgin yüzüne baktım

"B-ben o-o-onu onu öl-öldürdüm ben k-katilim ne yaptım ben''

"Hayır yn bak sen hiç kimi öldürmedin katil diyilsin tamam mı"

Ben böyle bir şeyi nasıl yaptım ha nasıl yaparım nasıl böyle bir şeye yeltene bilirim kafam almıyo

" J-jimin öldürdüm onu ben ama ben sadece seni kurtarmak için--"

"Şşşşşt ölmedi o sen kimseyi öldürmedin kendine gell yn"

Eyilip adamın nabzına baktım ölmüştü kafasına aldığı darbe ağır olduğu için yn onu öldürmüştü

"Atıyomu jimin nabzı atıyomu"

...
"Jimin cevap ver lütfen yaşıyomu"

Yn ya o an ne diyeceyemi bilmedim nasıl o adamı öldürdüyünü söyleye bilirdim ki?

"Y-yn malesef o öldü"

"Hayır HAYIR ben sadece seni kurtarmak için y-yaptım"

Evet artık bir katildim o kadar canım yandı ki hiç kimseye zarar vermeyen ben bir adam öldürmüştüm sadece ona bir şey olmaması için yaptım.

"Yn yürü gidiyoruz burda kalamazsın birazdan polisler burayı basıcak hadi gidelim"

"Nereye gidiyoruz önce bir hasteneye götürelim belki yaşar ölmez"

"Bak o öldü elimizden hiç bir şey gelmez şimdi gitmesek polisler gelicek ve bıraktığın taştan parmak izlerini bulup seni yakalarlar bu yüzden gidelim"

"Jimin burdan bu adamı böyle bırakıp gidersem ömrüm boyu vicdan azabı çekerim ben lütfen hastaneye götürelim. Hem polisede anlatalım seni kurtarmak için yaptığımı söyleyelim belki anlayış gösterirler ha?"

"Yn delirdinmi sen? O adamın kafasına taşı kasten vurdun polisin sana anlayış göstermesinimi istiyosun? Eyer burdan hemen gitmezsek sen kasten adam öldürmekten mühebbet hapis yersin"

"N-ne mühebbet mi ama ben.. isteyerek olmadıki jimin lütfen bak yapamam.
bunu benden isteme"

Yn yı burdan götürmek istiyorum yoksa gerçekten adam öldürmekten mühebbet hapis cezası çeker. Zaten adalet diye bir şey yok yn ya inanmazlar aksine onu suçlarlar. Ama tek bir amacı vardı oda beni kurtarmak. Bemin yüzümden hapis yatmasına izin veremem bu yüzden arabama gidip bezle ilaç aldım yn sa yere çökmüş adamın başında ağlıyodu. Arkasından gelip onu bayıltdım ve  kucağıma alıp arabaya koydum sonrada delili yani taşı yok etdim ve arabaya bindim gözlerimi ondan alamadım gözyaşları yanaklarına dolan bir kadın vardı karşımda.
Bunu yaptığım için üzgün falan diyilim çünki o hapis yatamaz. Neye göre biliyomusunuz? Çünki ben istemiyorum eyer bir şey istemiyorsam o olmamalıdır bu kadar.

Yn yı evime götürdüm ama merak etmedim diyil bavulu neden onunla birlikteydi nereye gidiyodu? Acaba babasına haber vermelimiyim? Hayır yapamam yoksa onu burdan gelip alır gitmesini istemiyorum. Babasıyla araları galiba iyi deyil o günki konuşmaları falan anlaşılmıyo deyil.

1--2 saat sonra***

Yn uyanmaya başlıyodu ilacı çok koyduğum için uyanması biraz sürdü bense  o zamanda duş aldım ve polisin o sapığı kimin öldürdüyünü araştırmaya başladığını öyrendim ne olursa olsun yn nın yaptığını öyrenmicekler buna izin vermem.

"Nerdeyim ben"

Başım çok ağrıyodu kafamı kaldırdığımda jimini baş ucumda gördüm öylece dikilip bana bakıyodu.

"Jimin noluyo nerdeyim ben o adam nerde noluyo? Yoksa..yoksa sen beni bayıltıp kaçırdın mı?"

Zar zor ayaklarımın üzürinde durdum ayağa kalktım jimin de kalkıp önümde ki koltuğa oturdu. Garip bir sıfatla bana bakıyodu hiç bilmediyim bir yüz ifadesiyle bakıyodu ya da o ifade vardı ben bilmiyodum onu tanımak çok zor çünki  bana ilk önce garip davranan adam şimdi beni korumak derdinde.

"Bana bak yn eyer seni ordan götürmeseydim polis seni yakalardı ve ben bunu istemiyorum"

"Niye ha niye yaptın beni ölümüme kadar vicdan azabıyla niye bırakıyosun niye?"

Yine kendime hakim olamayıp ağlamaya başladım. Ama üstesinden gelicem çünki çok güçlü biriyim ben acıya yalnızlığa dayana bilirim..


Acaba yorum yapıp oy verirmisiniz..?
Şimdiden teşekkür ederim 😘

Lise Aşkım PARK JİMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin