" yn bak kızım ben sadece annenle o arabadaydım annenin ölümüyle bir alakam yok"
"ama arabayı sen sürüyodunANNEMİ SENİN DİKKATSİZLİYİN YÜZÜNDEN ÖLDÜ"
Gözlerimden öyle yaşlar akıyodu ki annemin ismi geçince kendime hakim olamıyodum
" Yn ileri gidiyosun bana sesini yükseltemezsin"
"İSTEDİYİM GİBİ KONUŞURUM VE SEN BUNA KARIŞAMAZSIN! Ve şimdi senin hayatından ve bu lanet olası seninle dolan anılarım olan evden gidiyorum. Eyer beni takip edersen ve ya benimle iletişime geçmeye çalışırsan bende annemin yanına giderim.
Artık karşıma çıkma.
Ne zaman senin yüzünü görsem annemin cansız bedeni gözlerimin önünde beliriyo.
Şimdi burda aramızda ne kadar bağ varsa hepsini koparıyorum Hoşçakal"Dedim ve yukarıya çıkıp eşyalarımı toplayıp o evden çıktım göz yaşlarım o kadar şiddetli akıyodu ki durduramıyodum şimdi nereye gidicektim ne yapicaktım diye düşünürken birden motorlu iki adam önümü kesti
" hey güzellik seni gitmek istediyin yere birakalim mı?"
" ha bizimle gel hem bak bavulunla sokakta kalmışsın gel seni sıcak evimize götürelim"Onlar karşımı kestiyinde o kadar kormuştum ki ne yapıcamı bilemedim ya bana bir şey yaparlarsa korkusuyla onlara öylece bakıyodum. Aniden ikiside beni çekiştirmeye çalıştılar ne kadar çırpınsam da kurtulamıyodum.
" BIRAK BENİ BİRAKKK İMDATTTTT yardım edin İMDAT YARDIM EDİN LÜTFENN"
Yapabildiyim tek şey bağırmaktı ve bende son gücümle bağırıyodum belki bir umut belki biri bana yardım eder umuduyla bağırıyodum ki bir anda koşarak buraya gelen Jimini gördüm öyle koşuyodu ki kalbim sanki bana koştuğunu söylüyodu Jimin birden koşarken yukarıya atlayıp adamlardan birini yumruklamaya başladı. Diyeri ise beni tutuyodu Jimin beni o adamın elinden alıp onu çok kötü dövmeye başladı ben sadece izliyodum ve .. ve şiddetle ağlıyodum.
Birden adam cebinden bir bıçak çıkardı ve jimine taraf tuttu ne yapacağımı bilmedim ve bende..
Benden bu kadar yorum yapmayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Aşkım PARK JİMİN
General Fiction"Soğuk, dünya umrunda olmayan bir örenciye aşık olmak.." "Onu bu durumdan kurtarmak" (LİSE AŞKIM PARK JİMİN)