Bakugou x Oc (én oc-m)

75 5 0
                                    


A padomban ültem, ugyan úgy mint az elmúlt napokban. A bent lévők vagy csoportokban beszélgettek, vagy csak egy két ember volt. Volt aki csak nézett kia a fejéből, vagy talált valami elfoglaltságot hogy ne unja magát. Na hát én az utolsókba tartozom. Beraktam a fülesem, és elindítottam kedvenc zenéimből álló listát. Még csak a negyedénél se járhattam, mert megzavart valakinek a tekintete, ami már lyukat égetett a bőrömbe. Kivettem a fülest és akkor láttam meg hogy a Pikachu hassommás bámul egyfolytában. Majd hirtelen megszólalt.

- Biztos nem akarsz eljönni velem randira Mika-chan~~? - kérdezte a végét kicsit elnyújtva. Hirtelen nem tudtam mit reagáljak. De mielőtt megszólalhattam volna Bakugou közbevágott.

- Takarodj Mikától Pikachu?! - ordította Katsuki ami miatt majdnem búcsút vettem a dobhártyáimnak. Szegény fülem. Kórházba kell vinni.

- Na Bakugou most miért vagy ilyen? - kérdezte kicsit játékosan. - Csak el akartam hívni Mikát ran- - fejezte volna be mondatát ha Bakugou nem szakítja félbe.

- Mikának már van barátja! - erre a mondatára én is értetlenül és döbbenten néztem az előttem álló fiúra.

- Tényleg? És ki az? - kérdezte Denki.

Bakugou nem válaszolt semmit, csak felém fordult majd MEGCSÓKOLT! Akkor abban a pillanatban minden megszűnt körülöttem. Tudni illik hogy egy ideje már többet érzek iránta, de nem mertem neki elmondani, mert attól féltem hogy kigúnyol és nevetség tárgyává tesz.

- ÚR ISTEN?! TUDTAM TUDTAM TUDTAM?! - ordibaltak kórusban a lányok.

Bakugou csak megfogta a karomat, majd elkezdett kihúzni a teremből. Mentünk egyenesen az iskola egyik eldugott kis részére. Bakugou hirtelen a falnak nyomott, a lábaim közé meg berakta az övét, hogy véletlenül se tudják elmenni. Mikor felnéztem abba az igéző skarlát szemeibe teljesen elállt a lélegzetem. Egy ideig bámultuk egymást, majd Bakugou elkezdett közelebb hajolni az arcomhoz, majd gyorsan kapcsoltam és én is elkezdtem közelebb húzódni hozzá.

A csókot Bakugou dominálta, amit megpróbáltam átvenni, de nem sikerült, ezért mélyítette a csókot. Mikor elválunk Bakugou odahajolt a nyakamhoz, majd elkezdte szívni az ottani bőr felületet. Egy kisebb sóhaj hagyta el a számat, majd mikor abba hagyta, végignyalt a nyakam azon felületén, amit kiszívott.

- Mostmár csak az enyém vagy Mika. - búgta a fülembe, amitől egy enyhe borzongás futott végig az egész testemben.

Válaszul csak bólogattam, mert még mindig abban a mámorban voltam, amit Katsuki váltott ki.

Hirtelen egy puffadást hallotunk meg a sarokról, majd mikor oda néztünk, megláttuk a lányokat, ahogy egymáson fetrengenek. (Nem rosszra gondolni XD)

- Oi! Mi a szart kerestek itt?! - kérdezte Bakugou ingerülten mikor megpillantotta az egyik lány kezében a fényképezőgépet.

- Fussatok csajok! - ordította el magát Mina, mert Bakugou már 3-szor megölte Minát, mi el gondolta hogy ez az ő ötlete volt.

Utánuk eredt én meg egy ideig csak magam elé bámultam. Egy idő után elmosolyodtam, majd megindultam vissza a terembe.

~ Denki szemszöge ~

Büszkén ültem a helyemen az után hogy Bakugou-ból ilyen reakciót váltottam ki. Mert egy ideje már mondogatta hogy így meg úgy tetszik neki Mika, de soha nem még elé és vallotta be neki hogy tetszik neki. Ezért a Bakusquad kitalálta hogy kezdjek el egy kicsit flörtölni Mikával, és mikor Bakugou megvédi, azt jósoltuk meg ami az után következett.

- Valaki nagyon büszke saját magára. - mondta Kirishima miközben mellém lépett.

- Igen mivel a terv sikeres lett, és így már nem kell azt hallgatni hogy hogy nyavajog. - mondtam közben mentem tovább betervezett úticélomhoz.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Na haliiii! Itt a kövi oneshoot! Remélem tetszik ja és így a végére még valami:

Na haliiii! Itt a kövi oneshoot! Remélem tetszik ja és így a végére még valami:

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Cheesaki! Haha! Tudom nagyon vicces! Bocsi abba hagyom😅😂!

Bnha Oneshoots (magyar) [Kérések nyitva]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang