Helló! A nevem Mika Shotoro. És a gonoszok szövetségének a tagja vagyok. Szeretek itt lenni. Itt mindenki megért, és mindenki kedves velem. Az egész csapatból egy ember nőtt nagyon a szívemhez. Az pedig Jin Bubaigawara avagy Twice. Ő mindig itt volt mellettem és a gonoszok ligájába is segített belépni.
~ Visszaemlékezés ~
Éppen hazafele sétálok, mivel az egyetemen egész sokáig bent tartottak. Senki se várt meg mert ugye nincsenek barátaim, az ilyen pszichopatás hajlamaim miatt. Ilyenkor pszichopatásan nevetek meg az erőm is kicsit látszik. ezért mindenki tart tőlem. De az igazat bevallva nem zavar, inkább örülök neki.
Egy sikátoron mentem át, mikor egy kisebb férfi csapat közeledett felém. Na már csak ez hiányzott. De legalább szórakozhatok egy kicsit.
- Héj cica hova mész? - kérdezte az egyik. Érződik hogy nem is kicsit ittak.
- Oda ahova te nem. - mondtam majd haladtam VOLNA tovább ha nem állják el az utamat.
- Na most miért vagy ilyen? Csak egy kicsit szeretnénk játszani. - mondta a másik majd a csuklómért nyúlt.
De mielőtt meg tudta volna fogni a csuklómat, elrántottam majd kivettem a táskámból a késem - mert teljesen normális hogy egy iskola táskában van egy kés - leszúrtam vele kapásból az embert. A többi csak ijedten nézett majd nekem rontottak. Mikor mindegyikkel végeztem azon gondolkoztam hogy hova rejtsem el a hullákat. Hirtelen tapsolni kezdett valaki a sikátor végében. Oda kaptam a tekintetem és egy fekete fehér ruhás alakot véltem felfedezni. Olyan mint egy elcseszett Deadpool.
- Meg lehet mondani nagyon szépen gyilkolsz. Miért nem csatlakozol a csapatomhoz? - kérdezte miközben megfordult 360° fokos szögben. Na ez is fura.
- Ha segítesz elvinni a hullákat kapsz választ a kérdésedre.
- Értettem! - mondta és közben a kezét a homlokához helyezte és tisztelgett. Fura egy fazon az biztos.
Miután elvittük a hullákat oda fordultam hozzá majd hirtelen felindulásból neki ugrottam. Kitért a támadásom elől, de itt nem hagytam abba. Mert persze hogy akkor kellett rám törnie a gyilkolási hajlamomnak. Ez így ment egy ideig de utána kifáradtam szóval abba hagytam.
- Azta kitartó vagy! - ugrott egyet mikor ezt mondta. Ő el se fáradt? Fejlesztenem kell az álló képességem. Ki egyenesedtem majd szembefordultam vele.
- Akkor megyünk és meg mutatod a csapatod vagy sem? - kérdeztem egy kicsit unott hangon, mert tényleg semmi kedvem nem volt az egészhez.
- Ja persze kövess! - mondta majd megfordult és elkezdett menni egy másik sikátorba.
Én persze a zsebemben tartottam a pisztolyom meg a késem, biztos ami biztos. Még mentünk egy ideig majd hirtelen megállt egy lepukkant kocsmánál. Először furcsálltam hogy mit keresünk mi itt, de amint kinyitotta az ajtót megváltozott a véleményem. Bementünk majd azonnal egy lány hangja csapta meg a fülemet. A fülem is elég érzékeny. Mikor beléptünk minden szempár azonnal ránk szegeződött.
Megláttam egy csajt akinek olyan sárga féle haja van és ilyen vámpír fogai. A haja két kontyban volt összekötve, és két kisebb tincs ki volt hagyva meg volt neki frufruja. Volt egy srác akinek a a haja teljesen fekete volt, és volt rajta pár sebhely. A ruhája annyiból állt hogy volt rajta egy fehér póló és egy fekete hosszú kabát. Volt még egy kék hajú csávó É tele volt rakva kezekkel. Ez aztán a fura a pasas. A harmadik emberke meg konkrétan füstből volt. Na jó ez vicces lesz. A csaj azonnal felpattant majd elkezdett hevesen integetni.
- Szia! Toga Himiko vagyok! Nagyon örülök! - mondta majd elkezdett felém futni, szerintem azzal a céllal hogy megöleljen.
De mielőtt még rám ugrott volna én megfogtam a csuklóját és a földre terítettem.
- Bocsi de nem igazán szeretem ha hozzám nyúlnak. - mondtam majd el engettem a csajt és újra kiegyenesedtem.
- Miért hoztad ide? Így ki fogja kotyogni hogy hol van a rejtekhely. - mondta a kezes. Nem a legjobb fej.
- Ne aggódj láttam ölni elég ügyes, meg jó az álló képessége!
- Hmmm - gondolkodott el hangosan majd megszólalt. - Legyen, de ha elárulsz akkor megölünk. - mondta teljes nyugodtsággal.
- Az az utolsó hogy azoknak elmondjam hogy kik vagytok vagy hogy hol van ez a hely. - mondtam unottan mire Shigaraki bólintott majd elmondta merre van a szobám. Azóta is itt vagyok.
~ Visszaemlékezés vége ~
Most itt ülök a bárban és azt néze hogy Toga mit is csinál éppen Twice közelében. Vagyis nem csinál nagyon semmit mivel Twice idősebb meg minden, de soha nem néztem jó szemmel hogyha egy lány túl közel megy hozzá. Asszem ezt hívják féltékenységnek vagy mit tudom én. De elegem van.
Felálltam eddigi helyemről, majd megfogtam Twice csuklójánál fogva és elkezdtem a szobám felé húzni.
Mikor felértünk elengedtem Twice csuklóját, de nem mertem vele szembe fordulni. Twice csak egy értetlen pillantást küldött felém majd megszólalt.
- Mika-chan minden rendben? - kérdezte mire szembe fordultam vele.
Egy ideig csak bámultam a "szemébe" – mivel maszk van rajta – majd hirtelen felindulásból megcsókoltam maszkon keresztül.
Egy kicsit mintha meglepődött volna mert csak lefagyva állt ott mijor befejeztem az előző cselekedetemet.
Átöleltem a nyakánál mire a fülébe súgtam:
- Nem tudtam tovább nézni hogy minden lány aki köeülötted van csak úgy rád mászik. Azt akartam hogy csak is az enyém legyél. - a végére már elhalkultam mert egy kicsit önzőnek gondoltam magam.
Mert lehet hogy nem is viszonozza az érzéseimet. Erre a gondolatra kicsit megilyedtem és elengedtem majd egy kicsit hátrébb mentem.
- N-Ne haraguj. Nem tudom hogy mi- - de nem tudtam befejni, mert Twice lehúzta a maszkját majd megcsókolt.
Hirtelen nem tudtam felfogni, de egy kicsi hezitálás után de vissza csókóltam. A csókunkat a levegő hiány szakította félbe.
- Tudod mióta várom hogy bevalljam neked Mika hogy szeretlek? Én sem rűrtem jó szemmel mikor más srácokat láttam a közeledben. Akkor mindig meg akartam őket ölni. De most végre elmondhatom hogy.... Szeretlek Mika teljes szívemből. - fejezte be a mondatot egy kis mosollyal ajkain.
A boldogságtól elkezdtek hullani a könnyeim. Twice először ilyedten nézett rám, mert szerintem azt hitte valami rosszatt mondott, de mikor a nyakába ugrottam majd megcsókoltam, szerintem minden kétség elszállt belőle.
- Én is szeretlek. - mondtam egy hatalmas mosollyal az arcomon, közben a könnyeim megállíthatatlanul folytak
Twice a mondat hallatán újra megcsókolt, de ez hosszab és szenvedélyesebb volt.
~~~~~~~~~
Na halliiiiii! Itten van a kövi rész! Addig foglyuk tovább írni még nem kértek valamilyet. Az adott oneshoot lehet:
Karakter x karakter
Karakter x Oc
Karakter x olvasó
Karakter x karakter (yaoi/yuri)Csak annyi kell hogy írjatok és akkor megírom. Addig is Bye!!!!!!
KAMU SEDANG MEMBACA
Bnha Oneshoots (magyar) [Kérések nyitva]
Fiksi PenggemarNa hali! Ezt a könyvet én és még egy barátnőm ihlettük. Remélem tetszeni fog! Bye!