Sabah erken saatte uyanmamı sağlayan hank yüzümü salyası ile kaplıyordu.
Hank'ı ne zaman görsem ve onunla zaman geçirsem taehyung'un onu bana hediye ettiği o güzel zamanlar aklıma geliyordu.
Düşünmeyi bırakıp yatağımdan kalktım ve Lisa'nın odasına doğru ilerledim bir kaç adım da yatağına yaklaşdıkdan sonra kendimi onun üstüne saldım aniden şaşkınlıkla kalkmış ve kendi kendine uykulu bir biçimde konuşmaya başlamıştı sonra gözüme saati iliştirdim ve neredeyse geç kaldığımız fark edince lisa'yı yataktan aşşağıya itip saate bakmasını söyledim Lisa'nın odasından çıkıp kendi odama girdim ve üstüme bir şeyler geçirdim.
...
Lisa derse geç kalmamak adına hızlı adımlarla adeta koşarken ben yavaş adımlarla sakince yürüyordum.
Bir kaç dakika sonra Lisa o kadar hızlı gitmişti ki gözümün önünden kaybolmuştu.
Hava serin ve nemliydi esen rüzgar saçlarımı uçuşturuyordu.
Havadaki toprak kokusu yağmurun yağacağını işaret ediyordu.
Arkamdan gelen ayak seslerine kulak asmadan zaten az kalmış olan kolej yolunda yürüyordum.
Yanımda beliren jennie ve sevgilisinin ardından jungkook'da gelmişti.
Jennie konuşmaya başladı"Rose , sanırsam dün gece uyuyamadın bakıyorum çok dalgınsın"
Dedi.
"Öyle olsa bile bu seni ne kadar ilgilendirir jennie "
"Her neyse"
Taehyung'un koluna iyice girdi ve yanağına bir öpücük bıraktı
sonra taehyung'a bakarak konuştu."Sevgilim dün çok güzeldi değil mi?"
Taehyung bana bakarak kafasını şaşkınlıkla salladı.
"İzlediğimiz filmden bahsediyorsan evet"
Bunu söyledikten sonra Jennie'nin yüzünü hayal etmek çokta zor değildi aslında şuanda sinirden gözlerini devirdiğine emindim.
Taehyung'u çekiştirerek yanımdan uzaklaştırdı.
Gitmeden önce jungkook'a attığı bakış dikkatimi fazlasıyla çekmişti.
Jennie ve taehyung iyice uzaklaştığın da bu sefer jungkook konuşmaya başlamıştı."Bugün fazlasıyla güzelsiniz hanımefendi bunu neye borçluyuz"
Sinirle gözlerimi belertip
"Kapa çeneni"
Dedim.
Ellerini yukarı doğru kaldırdı."Hey sakin neden bu kadar kızgınsınız güzel hanım efendi"
Sadece gözlerimle onu süzüp yoluma devam etmiştim.
Zil'in çalmasıyla fazlasıyla çok oyalandığımı anlamıştım.Hızlanmaya ve ardından da koşmaya başladım.
Jungkook ise arkamdan benimle birlikte koşuyordu.Kapının önüne geldiğimizde içerden gelen hoca'nın seslerini duyuyorduk.
Kapıyı tıklatıp içeri girdim.
Hoca her zaman ki o gıcık bakışlarını bize yönelterek eliyle dışarıyı gösterdi."Şimdiye kadar neredeydiniz hemen dışarı çıkın sizi ders almıyorum"
Dedi.
Jennie'nin yüzünde ki o sinsi gülüşü farketmemek elde değildi.Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz
Şimdi ben çalışmaya
cuma günü başlayacağım için bugün yazabildiğim kadar yb atmayı atmayı düşünüyorumSizleri seviyorem
♡
bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lie Of Our Love | Vrosekook ✓
Fanfictionkeşke en başta anlayabilseydim seni sevmiyorum derken yalan söylediğimi