Jennie'nin araması ile rosé'nin yanından ani bir şekilde kalkmıştım.
"Rose bak inan acelem olmasa gitmezdim"
" jungkook gitme lütfen hem daha başka yerlere de gidecektik"
"Biliyorum ama bu acil olabilir Rose"
Oradan çıkıp bir Taxi çevirdim
Tekrar jennie'yi arayıp şuan nerede olduğumu öğrendim....
"Jungkook sonunda gelebildin"
"Önemli bir işim vardı jennie"
Sonrasında Lisa da konuşmaya dahil olmuştu.
"O çok önemli işin Rose miydi?"
Sessiz kalmıştım.
Jennie derin bir nefes aldı ve konuştu.
"Her neyse "
"Sizi bu yüzden çağırmadım taehyung bir şeylerden şüpheleniyor eğer o öğrenirse benimle olan ilişkisini bitirir!!"
"Jennie sakin ol"
"Olamıyorum o hala Rose'yi severken olamıyorum ben o Rose ile ayrılsın diye hiç yapmayacağım şeyler yaptığım halde o yine de..."
"Merak etme ben gerekeni yapacağım"
Rosé'den
Jungkook gittikten sonra jisoo'nun kafeyi kapatmasını bekledim ve o işini bitirince jisoo'ya evine kadar eşlik ettim.
"Rose jungkook ile ne zaman tanıştın"
"Gittiğim okulda tanıştım biraz ani oldu ve bana çıkma teklifi etti nerdeyse bir 2 ay oldu "
"Onu gerçekten seviyor musun?"
"Bilemiyorum aslında ilk baş taehyung yüzünden onunla çıkmıştım ama sonra ona karşı bir şeyler hissetmeye başladım.
Ben sanırım jungkook'a gerçekten aşık oldum onunla geçirdiğim zamanlar artık benim için her şeyden daha önemli gelmeye başlıyor""Hmm anladım"
Yol boyunca devam ettirdiğimiz konuşma jisoo'nun evine gelince kesilmişti vedalaşıp ayrıldık.
Kendi evime doğru giderken geçtiğim tenha sokaklar da tedirgin bir şekilde yürüyordum yine aynı şeyler olmasını istemiyordum.
Eve iyice yaklaştıkça içim rahatlamıştı sonunda eve girmiştim ve rahatlamıştım.
Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz
Üzerinde çok düşünemediğim bir bölümdü güzel olmamış olabilir üzgünüm
Sizleri seviyorem
♡
bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lie Of Our Love | Vrosekook ✓
Fanfictionkeşke en başta anlayabilseydim seni sevmiyorum derken yalan söylediğimi