Sonunda barın içine girmiştik yine bizim okuldan olan üst sınıfların olduğu masaya geçtik.
Daha dikkatli bakınca karşımda geçen hafta yolda önüme kesen motosikletli çocukları gördüm ben şaşırmış bir şekilde dururken onlar gayet normal ve sıradan bir şekilde bakıyorlardı.
Hemen yanımda olan jungkook'un kulağına fısıldadım
"Bu kişilerin burada olduğunu söylemedin"
"Üzgünüm bilmiyordum"
Yüzünde yine o sinir bozucu sırıtış vardı.
Cidden artık sinirlerim bozuluyordu üstüne karşıda bana ciddi ve sinirli bakışlar sunan taehyung'u da eklersek gerçekten buraya hiç gelmemeliydim.
Sinirle oturduğumuz yerden kalktım ve sanırım bütün bakışları üstüme çekmiştim.
Aniden uydurduğum bir şey ile
"Şey içecek bir şeyler alıcağım da o yüzden"
Hepsi tekrardan konuşmalarına devam etti gideceğim yerin tam tersine dışarı çıkmaya çalışıyordum.
Karşıma jimin'in çıkması ve beni duvarın köşesine sıkıştırması ile durakladım konuşmaya başladı ben sorumu sormadan
"Cidden o arkadaşlarına güveniyor musun?"
Ellerini saçlarımda gezdirmeye başladı.
"A-anlamadım"
Konuşmak yerine bana daha da çok yaklaşıyor gittikçe dudaklarımız arasında ki mesafe azalıyordu.
Aniden çıkan tiz bir çığlık sesi masada ki herkesin buraya toplanmasını sağlamıştı bile daha da çok yaklaşmadan benden uzaklaşmasını sağlayan jungkook'un ona attığı yumruktu.
Taehyung ise daha yeni görmüş olucaktı ki bir diğer yumruğu da o atmıştı.
Taehyung ve jungkook yanıma yaklaşıp
"İyi misin bir şeyin yok değil mi?"
Dedi.
Herkesin arasından sıyrılıp dışarı fırladım görünmeyen bir kenara geçtim ve dizlerimi kendime çekerek içime sindim Cidden bulunduğum her ortamda niye böyle şeyler oluyordu.
Yanıma kadar gelen ayak seslerine kulak vermedim yanıma koyulan su şişesi ve üstüme örtülen ceket ile kendimi iyi hissetmiştim ayak sesleri bir anda yavaş yavaş yok olurken yerine yeni sesler geliyordu.
Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz
Yazım yanlışı olabilir kontrol etmeden atıyorum
Sizce neler olucak bir fikriniz var mı sonrası için
Sizleri seviyorem
♡
bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lie Of Our Love | Vrosekook ✓
Fanfictionkeşke en başta anlayabilseydim seni sevmiyorum derken yalan söylediğimi