25

963 55 63
                                    

Gözlerimi açtığımda  kendimi hastane kokulu bir odada yatarken bulmuştum.
Doktorun gülümsemesi beni kendime getirmişti.

Jisoo hemen yanımda endişeli bakışlarını bana yönlendiriyordu. hemen karşımda duran kişiyi tam göremesem de yapısından ve giyiminden Taehyung olduğu çok acıktı.

Diğer taraftan odanın dışında beni izleyen kişinin jungkook olduğunu da biliyordum.

Hareket etmek için doğrulduğumda doktorun sert uyarısı ile karşılaştım.

“Kalkamazsınız geçirdiğiniz kaza her ne kadar küçük bir şey olsada vücudunuzun alt bölgesinde kalıcı bir hasara yol açmış gözüküyor.”

“Yani ne demek istiyorsunuz”

“Üzgünüm ama yürüyemezsiniz”

Her şey o kadar karmaşıktı ki şuan olanları idrak etmekte zorlanıyordum.
Jisoo’ya baktım bir şey söylemesini ister gibi ama ne cevap veriyor ne de tepki gösteriyordu.

“niye bir şey söylemiyorsunuz”

Öte yandan gözlerim kapı tarafındaki  beni izleyen jungkook’a yönlendirdim.

“hepsi senin yüzünden oldu.”

Sesim kırılarak konuşmuştum.

“eğer bana bunu yapmasaydın bunların hiç biri olmayacaktı neden karşıma çıktın ki ben sana ne yaptım niye benim canıma yaktın niye hayatımı mahvettin”

“özür dilerim anlayamadım bir hata yaptım sonucunda sana aşık oldum evet o an buna son vermeliydim ama yapmadım.

Ağladığını görebiliyordum pişmanlığı gözlerinden okunuyordu ama yeterli değildi. Benim yaşadıklarım karşısında bir özür bile yeterli değildi.

“Onu bu odadan çıkartın yüzünü görmek istemiyorum yaşattıklarını hatırlamak istemiyorum tek istediğim senin, sevgilinin ve arkadaşının benden uzak durması “

“Rosé lütfen bunu  yapma ben seni seviyorum yaptığım her şey için pişmanım ben cidden farkında değildim.”

Jungkook’un lafını bölüp taehyung konuştu.

“hayır farkındaydın ama yine de devam ettin ve artık onun canını yakamayacaksın.”

Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz

Saçma olabilir çabucak final yapmak istiyorum o yüzden bölümler için fikir yürütemiyorum.

Az önce ilk attığım bölümlere baktım da abi çok fazla okuyucu kaybetmişim.

Sizleri seviyorum

♡︎





Lie Of Our Love | Vrosekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin