13

978 82 217
                                    

"jungkook bu iş gereksiz yere çok uzadı bu gün bitir gerisini ise sonra düşünürüz"

Rosé'den

Onların yanına gidip konuşmalarına dahil olmak istiyordum ama yanıma gelen ve kulağıma

"günaydın"

Diye fısıldayan taehyung ile irkildim.
Her zaman ki yüzümü astım ve okulun içine girmek üzere hızlıca yürümeye başladım ben ne kadar hızlı gidersem o da o kadar çok yaklaşıyordu en sonunda bir kenara çekti ve beni durdurdu.
Nefes nefese konuşmaya başladı.

"Neden kaçıyorsun"

"Rahatsız ettiğin için"

"Bak Rose,jennie'den ayrılacağım yeter ki beni sev ben seni hâlâ seviyorum."

Bana sarılmak için yaklaştığında uzaklaştım.

"Taehyung üz-"

Sözümü bitiremeden yan tarafımıza baktığımızda jennie'yi gördük.

Bu olucakların hepsini hak ediyorsun Park chaeyoung

Her şeyi duyduğuna emindim ama sanki hiç bir şey duymamış gibi her zaman ki normal şeyi yapıp taehyung'un yanına koştu ve boynuna sarıldı.

"Hadi aşkım derse geçelim"

Ardından gelen jungkook ve gözleri ağlamaktan kızarıp şiştiğine emin olduğum Lisa geldi.

Hemen Lisa'nın yanına koştum ve koluna girmeye çalıştım ama izin vermedi.

"Lisa ne oldu neyin var"

Bana sadece o nefret dolu bakışlarını yöneltiyordu.

Jennie Lisa'nın yanına koşup koluna girdi.
Onlar gittikten sonra jungkook ve ben yalnız kalmıştık çünkü jennie  taehyung'u da peşinden sürüklemişti.

En yakın kardeşimden farksız olan Lisa da  mı bana sırtını dönmüştü şimdi

Jungkook'un bakışlarının üzerimde olduğunu hissediyordum ama birden söyleyeceği söz ile beni şoka uğratacağını tahmin dahi edemiyordum.

"Rose biliyorum daha tanışalı nerdeyse 1 ay dahi olmadı ama "

"Ben senden hoşlanıyorum
Benimle çıkar mısın?"

Bende hoşlandığını söylüyordu ama benim kalbimin hala taehyung'a ait olduğunu bilmiyordu.

Onu orada cevapsız bırakıp köşeye döndüm ama jennie  beni görür görmez taehyung'a daha yakın olmaya çalıştı jungkook'un yanına koşup ellerimle dizlerimde birleştirip nefes alış verişimi düzene soktum.

"Evet yani evet çıkarım"

Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz

Sizleri seviyorem

bb

Lie Of Our Love | Vrosekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin