04.05.2020
Kendimi kötü hissediyordum hiç bir işe yaramayan bacaklarımla tek yapabildiğim olduğum yerde oturmaktı.
Hastaneden ayrıldığımdan beri tek düşündüğümse jungkook’u unutmaktı ama yapamıyordum o kadar güzel anılarımız vardı ki Onları unutamıyordum.
Jisoo her an yanımdaydı beni bir an bile yalnız bırakmamıştı bana olabildiğince destek oluyordu.
Kapı tıklandığında jisoo koşarak kapıyı açtı.
“Rosê!! “
Ve arkasından ekledi.
“Taehyung gelmiş hazırlan ve onunla birlikte dışarı çık.”
“Jisoo ona gelemeyeceğimi Söyler misin ?”
Taehyung hemen ardından söze girdi.
“hadi ama bütün gün evde duracak halin yok ya “
“Taehyung cidden istemiyorum”
“Tamam”
Kabul ettiğini sanıp aldanmıştım ki tutup kucağına aldı ve hala kapı tarafında bizi izleyen jisoo’ya seslendi.
“Jisoo hemen tekerlekli sandalyeyi çıkar”
“Taehyung istemiyorum demiştim.”
Kafasını umursamaz bir biçimde salladı.
Jisoo ile birlikte beni tekerlekli sandalyeye oturttular.
Her ne kadar isyan etsemde gidiyorduk.“ Taehyung bari nereye gideceğimizi söyle”
“Bu gün hava çok güzel ve sahil tarafını görmen gerekiyor fotoğraf çekmek için harika bir zaman”
Küçük bir kıkırdama eşliğinde konuştum.
“Taehyung saçmalama istersen hem kameram kırık “
Boynuna astığı kamerayı bana doğru tuttu.
“gülümse”
“sen ciddi misin?”
Kırık olan kameram yepyeni gözüküyordu.
“Yakından bakmak ister misin?”
heyecanla elime tutuşturduğu kameraya baktım.
Taehyung’a döndüm ve aynı şekilde fotoğrafını çektim.“bu haksızlık park chaeyoung habersiz çektin”
“üzgünüm kim Taehyung"
Final Hakkında ne düşünüyorsunuz
Aslında az önce final sonunu değiştirdim sonu kötü bitiyordu ama kıyamadım.
Kötü olan sonu böyle bitiyordu.
-
Bizim hikayemiz bu olabilirdi Park Chaeyoung ama sen beni sensiz bırakıp gittin."
Kim Taehyung
Park Chaeyoung
Ölüm tarihi : 6 Mayıs 2020
Ölüm sebebi: araba çarpması sonrasında oluşan hasar beyin kanamasına yol açmıştır.
Sabah saatlerinde evinde kim Jisoo tarafından ölü bir şekilde bulunmuştur.
Önce ki gün kim Taehyung ile olduğu ise bilinenlerdendir.-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lie Of Our Love | Vrosekook ✓
Fanfictionkeşke en başta anlayabilseydim seni sevmiyorum derken yalan söylediğimi