Bevezető

4.6K 132 0
                                    

A nevem Sarah Evens, egyetlen boszorkány vagyok a családomban. A szüleim és két testvérem is muglik, sőt állítólag a családomban vissza menőleg sem tudnak senkiről aki boszorkány vagy varázsló lehetett. Képzelhetitek milyen különcnek éreztem magam a családomban, annak ellenére is, hogy egész családom büszke volt rám és támogatott mindenben. Hát akkor már nem voltak, olyan büszkék mikor jött nekik egy levél, hogy ki rúgtak az iskolából, mert fel robbantottam a női mosdót. Hiába magyaráztam nekik, hogy véletlen baleset volt és, hogy csak tűzijátékot akartam csinálni csak rosszul sült el egyáltalán nem érdekelte őket, sőt arra is ki akadtak, hogy hogy lehetek ilyen felelőtlen. Egész nyárra szóló szobafogságot kaptam. Anyám azt mondta nekem eszméletlen nagy szerencsém van, hogy Dumbledore professzornak ekkora szíve van és egy ekkora hiba után is képes volt fel venni az iskolájába. Már kezdtem bele őrülni a rabságba. Életemben először vártam az iskolát részben azért, mert sok jót hallottam róla másrészt meg azért, mert végre újra szabad leszek. A nyár ami máskor egy pillanat alatt el múlt most több évnek tűnt, de végre el jött a nap itt állok a vasútállomáson és ahogy fel szálltam a vonatra újra éreztem a szabadság ízét.

Az út Fred Weasleyhez vezet Where stories live. Discover now