Egész nap azon gondolkoztam vajon ki írhatta a levelet. Mikor már az összes órámnak vége lett Emmyvel épp az udvar felé sétáltunk amikor valaki oda szólt.
- Héj te ott sárvérűhőz képest egész jól nézel ki. - majd rám kacsinott a szőke fiú. Ezután folytatta mondani valóját. - Szívesen játszadoznék veled, ha érted mire gondolok. Hirtelen éreztem ahogy vissza jön a régi énem és el önt a méreg majd vissza szóltam miközben haverjaival nevettek és engem méregettek. - Haver te még az álmaidban sem tudnál velem játszadozni nem hogy a valóságban. Ezután el mentem és éreztem, hogy a fiú még mindig engem néz, de eszem ágában sem volt vissza fordulni. - Csajszi nem gondoltam, hogy ilyen higgadtan vissza tudsz neki szólni valamit. - Igen azon én is meg lepődtem, hogy higgadt voltam a be szólásom nem volt a legjobb, de csak azért mert még ígyis kedves voltam, bár magam sem értem minek. - Nekem tetszett amit mondtál, látszott Dracon, hogy nagyon meg lepődött. Viszont úgy gondolom, hogy még lesznek ilyen esetek. - Hát állok elébe, fel robbantom őt is mint a mosdót. - nevettem el magam. - Tetszik ez az ötlet. - nevetett velem Emmy.
Az udvaron le ültünk egy padra majd meg jelentek az ikrek. - Helló hölgyeim. - köszöntek egyszerre. - Sziasztok. Ezután le ültek mellénk a fiúk. George Emmy mellé Fred pedig mellém. Éreztem, hogy olyan közel ül hozzám amennyire csak lehet parfümje illata meg csapta orrom, amit nem bántam mert elképesztő illata volt, nem tudtam pontosan el dönteni milyen illat is ez, de úgy gondoltam borsmenta, bár annyira nem is érdekelt, hogy pontosan milyen illat mert el vesztem az egészben. Majd magamhoz tértem mikor meg kérdezték, hogy miről beszéltünk. - Csak arról, hogy Sarah milyen hidegvérrel kezelte le Malfoy megnyilvánulását. - nevetett ismét Emmy, majd el mesélte a fiúknak mi történt pontosan. - Ha legközelebb ilyen lesz azonnal szólj, el intézem a kis hülye gyereket. - mondta kicsit idegesen mégis bátran Fred. - Köszönöm, de meg tudom magam védeni, viszont ha szükségem lesz rád megjegyeztem, hogy mit mondtál. - mosolyogtam a fiúra és éreztem, hogy a szívem gyorsabban kezd verni amit nem is értettem mivel ilyen még sosem történt velem. Láttam ahogy Fred bele pirul a mosolyomba amitől én is el pirultam. - Ma van az első edzésünk, akkor el jössz igaz? - Ki nem hagynám. Majd el mentünk Emmyvel át öltözni valami kényelmesebbe.
Mielőtt el indultunk volna kopogást hallottunk az ablakból, megint a bagoly. A mostani levélben ez állt:
A teszlek süveg meg mondta, hogy bátor és magabiztos vagy, viszont ezt csak ma láttam mikor meg védted magad. Az arcod csak úgy magabiztossággal amitől őszintén be vallom teljesen be indultam. Legszívesebben abban a pillanatban utánad mentem volna, el sem tudod képzelni milyen nehéz volt vissza fognom magam. Egyre jobban nő irántad a vágyam.
-Valakire tényleg nagy hatással vagy csajszi. Ez a srác tényleg totál oda van érted. De ha téged nem érdekel a szerelem nekem adhatod. - Nem is érdekelt, de egyre jobban kezd érdekelni. - Ojajj valaki szerelmes. - próbált engem zavarba hozni. - Nem lehetek szerelmes egy olyan emberbe akiről azt sem tudom, hogy kicsoda. - El rontod a bulit. - De hát ez az igazság, nah most menjünk inkább az edzésre. - megforgattam szemeim majd ki mentem az ajtón. Emmy utánam kiabált, hogy várjam meg. Már ott voltunk a lelátón, mikor Emmy még mindig a levélről beszélt.
Fred és George oda repültek hozzánk és hallották miről is van szó. - Szóval van egy hódolod? - kérdezte tőlem George. Amire Emmy egyből rá vágta, hogy igen totál boldogan, míg én újra a szemeim forgattam. - Nem is örülsz neki? - kérdezte tőlem félénken Fred. - De örülök jól esik amit ír, viszont Emmy már teljesen az őrületbe kerget vele és az a kis kedvem ami volt ehez az egészhez azis kezd el menni. - Máris abba hagytam, viszont azért erről még beszélnünk kell hisz valaki nagyon vágyik rád. - Lehet, de akár az is lehet, hogy valaki csak szórakozik velem amíg nem tudom, hogy ki ő és pontosan mit akar tőlem nem élem bele magam, amúgy sem érdekelt eddig a szerelem szóval nem lesz nehéz vissza fognom magam.
Fred Weasley szemszögéből
Újra itt vagyunk a suliban megint itt hülyülünk Georgel nem is figyelek arra amit Deambledore mind, hisz már csomószor hallottam. Aztán bejelentette, hogy jön egy új lány és ki nyílt a kapu. Ahogy meg láttam azt a gyönyörű arcát hirtelen olyat éreztem amit még soha azelőtt. Már többször voltam lánnyal és többször voltam szerelmes, de ahogy rá néztem rá jöttem, hogy még sosem voltam igazán az. Hirtelen nem bírtam magammal, majd hozzánk osztották be, amikor mosolyogni láttam tudtam, hogy akárhogy de meg akarom szerezni magamnak.
Másnap végig rá gondoltam így este írtam neki egy levelet amit azonnal el is küldtem. Kíváncsi lettem volna a reakciójára. Este vele álmodtam fel sem akartam kelni miután álmomban már az enyém volt a lány.
Mikor Gerogeal reggelizni mentünk hallottam Sarahek miről is beszélnek, mikor rá jöttem, hogy rólam van szó a szívem majdnem ki ugrott a helyéről. Aztán megjelent Wood es miután el ment a lányok azt hitték, hogy ő írta a levelet. Viszont az én drágaságom nem így érzett ezzel kapcsolatban amitől egyből sokkal jobban voltam.
A vágyaim iránta percről percre csak nőnek. Hiába van rajta talár még ígyis látom teste íveit, akarom őt, azonnal akarom őt. Majd mikor láttam őt Emmyvel sétálni éreztem, hogy a szívem ki ugrik a helyéről, aztán oda szólt neki a mocskos kis Malfoy, már épp indultam volna mikor hallottam Sarah mit mondott és, hogy milyen lazán le kezelte a helyzetet. A talárommal próbáltam leplezni mennyire vágyok rá. George ezen nagyot nevetett majd oda ültünk a lányok mellé.
Olyan közel ültem hozzá amennyire csak tudtam, hogy legalább egy pillanatig érezzem a testét, úgy gondoltam úgyis odébb lök, de nem tette amitől megint totál be indultam, eper illata volt, ott helyben fel faltam volna. Ahogy meg láttam, hogy tényleg el jött az edzésre azonnal oda mentünk Gerogeal. Akkor is épp rólam beszéltek. Mert az edzés előtt megint küldtem neki egy levelet, nem kellett volna, de nem bírtam magammal.
Sarah elég furcsa volt majd el mondta, hogy érez ezzel kapcsolatban, ezután kicsit ki akadtam Emmyre. Aki szerencsére azt mondta, hogy abba hagyja az egészet. Sarah olyan gyönyörű volt a ruhájában ebben már sokkal jobban láttam teste vonalait. Ahogy őt néztem éreztem, hogy egyre szűkösebb lesz a nadrágom. Nem tehetek róla nem bírok magammal, ha közelemben van.
Még nem beszéltünk olyan sokat, de próbálok minél közelebb kerülni hozzá Fredkénk, hogy mikor meg tudja, hogy én vagyok a hódoló azonnal az enyém legyen.
ESTÁS LEYENDO
Az út Fred Weasleyhez vezet
Fantasía-Kérlek bocsáss meg Mrs.Weasley. Most rosszul hallottam vagy tényleg azt mondta? -Mrs.Weasley?-kérdeztem meglepetten. -Igen, tudod egy nap a feleségem leszel és akkor már ez lesz a neved. - kezdett el közeledni felém. A történet nem a filmek és köny...