11. Fejezet

1.5K 55 1
                                    

Reggel korán keltem el mentem zuhanyozni és fel öltöztem. Egy fekete farmert és egy bordó kissé kivágott felsőt vettem fel. Fel keltettem Fredet aki végig nézett rajtam majd álló farokkal kezdett készülődni. Le mentünk reggelizni. Kopogtak es azonnal fel ugrottam.

-Fred! Neked kell ki nyitnod!-löktem az ajtóhoz.

-Mi? Mégis miért? - nem értette a helyzetet.

-Csak nyisd már ki!-forgattam a szemem.

Fred ki nyitotta az ajtót és George állt ott. Fred azt sem tudta mégis mi történik.

-Meglepetés! - mondtuk Georgeal egyszerre.

George azonnal meg ölelte Fredet majd be lépett a házba köszönt mindenkinek és engem is szorosan magához ölelt. Be mutatkozott és a családom is így tett.

-Ez mégis mi? - kérdezte Fred.

-A barátnőd egy angyal! - mondta mosolyogva George.

-Tudom mennyire össze vagytok nőve és gondoltam biztos örülnél, ha itt lenne a csínytevő pajtásod. Persze ez nem azt jelenti, hogy engem el hanyagolhatsz!

-Téged soha nem hanyagolnálak el! Köszönöm! - nyomott egy puszit az arcomra.

George is le ült és így már mindenki együtt reggelizett. Mikor mindenki végzett fel vittük egy vendég szobába a cuccait. Le mentünk a konyhába erre ismét egy bagoly kopogtatott az ablakon.

-Ki írt? - kérdezte Fred.

-Draco. - mondtam es ki nyitottam a levelet.

Kedves Sarah

Sajnos csak most tudok írni, mert apám ilyenkor mással van el foglalva. Ha tudná, hogy neked írok ki tekerné a nyakam. Szóval előre is Boldog Karácsonyt és Boldog Új évet szeretnék kívánni. Remélem minden rendben van nálad és jól érzed magad. Kérlek ne írj, mert a levél apámhoz kerülne.

Szeretettel Draco Malfoy.

Meg mutattam a fiúknak a levelet. És épp ekkor jöttek le a fiúk. Fred a levél olvasásása közben fintorgott majd össze néztek Georgeal és utána rám nézett kérdően.

-Mi az Fred Weasley csak nem féltékeny vagy? - húztam az agyát.

-Malfoyra? Ugyan már! Hisz tudom, hogy ha úgy van úgyis simán be töröd az orrát.

-Abban a helyzetben muszáj volt tennem valamit és mondtam, hogy ha nem hagy békén baj lesz mire ő le fogott szóval bumm. - mondtam keménykedve. - De pofozkodni is jól tudok. - néztem rá vigyorogva.

-Nos igen azt tudom. - mondta és kezét az arcára rakta.

-Mi van hugi verekszel a suliban? - kérdezte Zack.

-Hát csak egyszer törtem be egy srác orrát mert rám mászott, de durván és csak így tudtam le állítani. De nyugi azóta már meg beszéltük es most jóban vagyunk.

-Malfoy tuti csinálni fog valamit ő nem az a fajta aki jóban van bárkivel is. - mondta George.

-Ha így lesz nem ússza meg egy orr töréssel. - kacsinottam Fredre.

Fred és George neki álltak beszélgetni a csínyekről. Én pedig csillogó szemekkel figyeltem a tárgyalást. Imádom hallgatni ahogy tanácskoznak. Aztán Tod mellém ült és kezét a combomra tette majd a fülemhez hajolt.

Az út Fred Weasleyhez vezet Where stories live. Discover now