Angels of Death (殺戮 の 天使, Satsuriku no Tenshi , yanıyor "Angels of Slaughter") , Microsoft Windows ve Nintendo Switch için Hoshikuzu KRNKRN (Makoto Sanada) tarafından hazırlananbir Japon korku macera oyunudur . [6] RPG Maker kullanılarak oluşturulduve ilk olarak14 Ağustos 2015'te Den Fami Nico Game Magazine web sitesi aracılığıyla ücretsiz olarak yayınlandı. [7] 19 Aralık 2016'da Japonca, Çince, Korece ve İngilizce olarak Steam'de piyasaya sürüldü. [8] Angels of Death Episode.Eddie (殺戮 の 天使 Episode.Eddie başlıklı bir prequel), Satsuriku no Tenshi Episode.Eddie ) , anime'nin ilk cildinin sınırlı sayıda Blu-ray ve DVD Box Setinde yer alan bonusların bir parçası olarak yayınlandı.
İki manga uyarlamalar Makoto Sanada'nın tarafından ve Kudan Nazuka tarafından sanatla yazılı prequel, oyunun ve birine dayalı bir, serileştirme başladı Medya Fabrikası 'nın Shojo manga dergisi Aylık Comic Gen sırasıyla 2016 yılında 2015 yılında ve Kadokawa Pixiv. İlk manga, yedi tankōbon ciltte toplandı ve 1 milyonun üzerinde cilde sahipken, prequel iki ciltte toplandı. Uyarlamaların ardından, Satsuten adlı 4 koma manga serisi ! üç ciltlik roman serisi ise negiyan'ın sanat eserleri ile basılmış ve Kina Chiren tarafından yazılmıştır.
Serisi ile Kuzey Amerika'da lisanslı Yen Press 14 Kasım tarihinde birinci cildini yayınladı, 2017 A 16 bölümlük anime tarafından televizyon dizisi uyarlaması JCStaff 6 Temmuz 2018 den havalandırmaya başladı.
"Kısaca Hikaye"
13 yaşındaki Rachel "Ray" Gardner, ailesini öldürdükten sonra danışmanlık için bir hastaneye kaldırılır, ancak asıl püf noktası bunu unutmasıdır. Ancak uyanır ve bunun yerine B7'nin bodrum katında, adı ve hastaneye gelme nedeni dışında hiçbir anısı kalmaz. Duvardaki bir dizi gizemli yayın ve karalanmış mesajlar, sahneyi her katılımcının kendine ait bir kat olarak belirlendiği ve başka bir katılımcının katına izinsiz giren herkesin öldürülme şansına sahip olduğu bir oyun olarak belirledi. Ayrıntılardan habersiz olan Ray, B6 Katı'nın sahibi seri katil Isaac "Zack" Foster tarafından neredeyse öldürülür ve B5 Katı'nın sahibi ve onu muayene eden doktor Daniel "Danny" Dickens tarafından yakalanır. Gözlere manyakça bir takıntısı olan Danny, Rachel'ın bir zamanlar boş olan mavi gözlerini arzulamaktadır. Bu süre zarfında Ray, cinayetin meydana geldiği gece hafızasını kurtarır, tıpkı Zack'in Danny'yi onun için öldürmesi gibi, ancak duygu eksikliğine olan ilgisini kaybettikten sonra Ray'i kurtarır. Zack, katında olmayan birini öldürdüğünden, yayın onu Ray ile birlikte herhangi bir kat ustası tarafından özgürce öldürülebilecekleri bir "fedakarlık" olarak tanımlar. Şimdi aynı durumda olan ikisi, Zack'in zekasını kaçmak için kullanabileceği bir ittifak oluşturur ve bunu yaptıktan sonra Ray'in kendisi tarafından öldürülme arzusunu yerine getirecektir. herhangi bir kat ustası tarafından özgürce öldürebilecekleri bir yer. Şimdi aynı durumda olan ikisi, Zack'in zekasını kaçmak için kullanabileceği bir ittifak oluşturur ve bunu yaptıktan sonra Ray'in kendisi tarafından öldürülme arzusunu yerine getirecektir. herhangi bir kat ustası tarafından özgürce öldürebilecekleri bir yer. Şimdi aynı durumda olan ikisi, Zack'in zekasını kaçmak için kullanabileceği bir ittifak oluşturur ve bunu yaptıktan sonra Ray'in kendisi tarafından öldürülme arzusunu yerine getirecektir.Ray ve Zack bir çıkış yolu bulmak için üst katlara gitmeye devam ediyor, diğer iki kat ustası Edward "Eddie" Mason'u B4'te, mezarlara karşı sağlıksız bir takıntısı olan genç bir çocuğu ve B3'te Catherine "Cathy" Ward'ı yenerek, bu süreçte sadomazoşist bir eski hapishane gardiyanı. Zack, Cathy ile mücadele sırasında yaralandığında, B2'de bir rahip olan Abraham Gray ile karşılaşır ve kendisini, insanların kalplerindeki "dini inanç" tanımını anlamak için tasarlayan kişi olarak ortaya çıkarır. yer ustaları tereddüt etmeden öldürmekten korkmayan "melekler" olarak. Gray, Ray'in ilaç almak için B5'e dönmesine izin verse de, bir sonraki kata geçmeden önce kimliğini belirlemek için bir denemeden geçmek zorundadır. Bu arada, B2'ye geri döndüğümde, Zack, Danny'nin hala hayatta olduğunu keşfeder, ikincisi kendi ölümünü taklit etmişti. Ray, duruşmada bencilliğiyle yüzleşmek zorunda kalır, ancak Zack'i kurtarmak için hayatta kalır ve kendisini onun Tanrısı olduğuna ikna eder.