¸.*☪*.¸¸.*☆*.¸¸.*☪*¸.*☆*.¸.¸¸.*☪*.¸
Odasının kapısını açtığın çıkan garip metenşe sesi genç kızın kullağını rahatsız etmişti. Günün yorgunluğu yetmezmiş gibi son zamanlarda bazı gerçekleri kabul etme çabası gerçekten yoruyordu onu.
Tek koluna asmış olduğu olduğu siyah çantasını istemsizce yere sert bir şekilde bırakmıştı. Bugün onu tek tesseli edebilecek şeyin şu yağan bahar yagmuru olduğunu düşünüyordu. Yorgun adımlarla pencerisine yöneldiğin de bir yandan da bu akşam çalışması gereken konuları düşünuyordu.
Pencere açıldığında odaya giren ani soğuk hava genç kızı ürpertse de o bunu seviyordu... Bahar akşamları yağan yağmurun insana huzur verdiğini düşünüyordu. Bir anlığına tüm sıkıntılarını unutup camının kenarında oturup yağmur damlaları eşliğinde kitap okumak istiyordu aslında.
Ama aniden aklına gelen son sınav sonucu ile bu fikri anında yok olmuştu."Çalışmalarıma bir an önce başlamalı ve diğerlerine ulaşmak istiyorum"
Her zaman böyle öğretilmişti ona. Hayatın bir yarış olduğu, sadece çok çalışanların sadece ayakta kaldığını...
Aslında zaman geçtikçe bunların doğruluğunu anlamıştı, çünkü hiç kimse insanların ne hissetiklerini görmez, herkes sadece olayın sonucu ile ilgilenir.
"Canının ne kadar yandığı önemli değil, önemli olan istenilen sonuca ulaşıp ulaşmadığındır"
Hayat felsefesi hep böyleydi.Ağır adımlarla çalışma masasına ulaştığında gözüne beyaz bir kağıt ilişti. Merakla eline aldığı kağıdı incelemeye koyulduğunda istemsizce kanının hızlandığını hissetti.
"Eğer bu sonuç annemin kulağına giderse kim bilir ne düşünür?.."Sınav sonucu kağıdına bir kere daha baktı. Normalde okulda 3. olmasına mutlu olması gerekirden aklına gelen bu düşünce ile daha da telaşlanmaya başladı.
Belki bir çok kişi için bir abartı olabilirdi ama herkesin idealleri farklıydı ne de olsa.Elindeki kağıda daha fazla bakmaya tahamül edemediği için buruşturup ayağının dibindeki çöp kutusuna attı ve yanındaki koltuğa oturdu.
Ayağının dibinde olan siyah çantasını açıp içinden o gün okulda özenle yazdığı ders notlarını aldı. Bir yandan bugünün notlarını ararken bir yandan da içinde ki çalışmayı bırkama arzusunu söndürmeye çalışıyordu.
Sonunda bulduğu notları açıp sayfaya göz attığın da şunu biliyordu ki tüm çalışmaları boşunaydı."𝐆𝐞𝐫𝐜𝐞𝐤𝐭𝐞𝐧 𝐨𝐧𝐚 𝐮𝐥𝐚ş𝐚𝐛𝐢𝐥𝐞𝐜𝐞𝐤 𝐦𝐢𝐲𝐢𝐦?" düşüncesi ile tüm düsüncelerini kenara atmaya karar verdi...
¸.*☪*.¸¸.*☆*.¸¸.*☪*¸.*☆*.¸.¸¸.*☪*.¸
Merhaba!
Birazcık garip bir başlangıç olabilir. Umarım beğenirsiniz. Açıkcası şu ana kadar böyle bir şey yazma fkkri aklıma gelmemişti oysa ki... Anlık bir şey yani.
Ilk yazı deneyimim olduğu için önerebileceğiniz bir şey varsa iyi olur...
Şu anda konu biraz bulanık olabilir. Daha bu başlangıçtı. İlk önce çok belli etmesemde Momo'nun iç dünyası hakkında bir fikir atmak istedim. Umarım seversiniz...DEATH OF A HERO
- ALEC BENJAMIN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ʙᴇ ʟɪᴋᴇ ʜɪᴍ (?)
Fanfiction☪ ·̩ 。 ☆ ゚ * 。* + * ・ 。☆͙ ☆ * ""Bᴜ ʙᴀʜᴀʀ ᴇsɪɴᴛɪsɪ ᴅɪɴᴅɪɢ̆ɪɴᴅᴇ ʏᴇɴɪᴅᴇɴ ʙᴜʟᴜşᴍᴀ ᴅɪʟᴇɢ̆ɪ ɪʟᴇ."" ¤Todomomo fanfic¤