התקשרתי לאחותי ג'מה, הרבה זמן לא דיברנו והתגעגעתי.
"הארי?"
"ג'מה! התגעגעתי, הרבה זמן לא יצא לנו לדבר, אולי ניפגש ונדבר קצת על דברים? אני חייב לספר לך המון"
"ברור, תבוא לדירה שלי, נשב על כוס קפה במרפסת:)"
"אני אגיע אחותי:)"
בדרך נתקלתי בלואי, פחדתי שהוא יראה אותי עם כל המתנות, מיד עברתי צד של הכביש רק בשביל שהוא לא יקלוט.
ג'מה כבר חיכתה לי מתחת לבניין שלה, הייתי בהתרגשות, הרבה זמן לא דיברנו, לא יצא לנו.
"התגעגעתי!"
שמעתי את הקול שלה.
"גם אני! , נעלה לדבר קצת? שיחת אחים:)"
"ברור, אחריך"
עלינו לבית שלה, הרגשתי כמו פעם, את השיחות שתמיד היינו עושים במרפסת."מה חדש אצלך ג'מה? את נראית זוהרת במיוחד"
"אני יוצאת היום לדייט, עם מישהו חמוד בטירוף"
הייתי שמח בשבילה בטירוף, אני יודע כמה היא רוצה מישהו שיהיה לצידה.
"ומה איתך הארי? יש משהו חדש?"
"כן, אבל תבטיחי לא לספר, זה כרגע בינינו"
"מבטיחה, סוד של אחים"
היה לי קצת קשה לספר לה, פחדתי מה תהיה התגובה שלה, ואיך היא תגיב
"אני...אני יוצא עם מישהו , אני די מאוהב בו"
"הארי אני הכי שמחה בשבילך בעולם! , תראה לי תמונה שלו?:)"
היא קיבלה את זה כל כך קל, הרגשתי ממש הקלה, הראתי לה תמונה שלו.
"וואו, הוא באמת נראה מושלם, ממש כמו שאתה מתאר"
"הוא רשם אותי לאקס פקטור, הוא כל כך מדהים, ועכשיו אני מתכוון להפתיע אותו, קניתי לו חולצה שהוא ממש רצה ורשמתי אותו גם איתי ביחד לתוכנית, יש לו קול מטורף ואני לא רוצה שהוא יפספס את ההזדמנות הזאת, אז הדפסתי את הרישום שלו ואני הולך להפתיע אותו, מה את אומרת?"
"ממתי נהיית כל כך רומנטי? , גאה בך"
צחקנו שנינו
"תביא אותו אליי לדירה, אני יביא את הדייט שלי""סגרנו"
יצאתי מהדירה של ג'מה בחיוך, איך הייתי צריך את השיחה הזאת עכשיו.נקודת מבט לואי:
אני חייב כבר לראות אותו, שיגיע כבר.
•שיחה מהארי•
"לואי, איפה אתה?""אני על החוף, מחכה לך."
"דבילל, קבענו בבית קפה."
"אהה, אופס, אני אגיע לשם"
הגעתי לשם, ראיתי אותו מהכניסה מחכה לי, עם קופסא ביד, התקרבתי אליו, עוד ועוד, חיבקתי אותו ואמרתי לו באוזן "תודה על הכל, אני הכי מעריך אותך בעולם".
התיישבנו בשולחן, הארי היה עם חיוך דבילי וחמוד על הפנים."תפתח את הקופסא"
הוא אמר לי, פתחתי אותה, ראיתי את החולצה, אני בהלם ממנו, אני כבר לא יודע איך להגיב, הוא פשוט הבן אדם המושלם.
"הארי...אתה הבן אדם הכי טוב שיכולתי לבקש."
YOU ARE READING
Midnight memories🖤
Fanfictionהפאנפיק הזה הוא בדיחה אחת גדולה** יש לציין שאני מכחישה כל קשר לפרקים הראשונים של הפאנפיק , הכתיבה שלי מזעזעת כאן** "אתה מרגיש את אותו הדבר כמוני?" הוא שתק, הוא היה עם חיוך, ללא פחד הוא נישק אותי, ואמר לי באוזן "תמיד חשבתי כמוך" החיוך הזה שעל הפנים...