"לואי , תסתכל עליי , אתה תהיה כל כך מעולה , אני כל כך גאה בך באמת."
לא התאפקתי , נתתי להארי חיבוק כל כך חזק
"הארי...אני...אני...כל כך אוהב אותך."
אמרתי לו בקול חלש ,
אני כל כך מפחד ממה שיהיה בתוכנית."אני הרבה יותר לואי , אל תפחד , אני מבטיח לך שיהיה טוב , ואני גאה בך המון , אתה הבן אדם הכי מדהים שראיתי , ויש בך את התמימות הזאת , אני כל כך אוהב את זה"
אני כל כך אוהב אותו , הלב שלי פועם פעימות חזקות , מרוב אהבה.
"תודה שאתה עושה למעני כל כך הרבה"
אמרתי לו , נישקתי אותו , אני מתחיל להרגיש שאנחנו יכולים להיות זוג כל כך טוב ביחד.התאמנו לתוכנית לפחות איזה שעתיים , אני כל כך אוהב את הקול שלו , קול של מלאך. בכל פעם שאני שומע את הקול שלו הוא נותן לי צמרמורת.
פתחתי את הטלפון שלי וראיתי שוב הודעה מג'סי
"הייי אהוב , אולי ניפגש עוד פעם? היה לי ממש כיף בפעם הקודמת , לדבר על הכל."
אני באמת לא יודע אם להיפגש איתה או לא , אני מפחד שהיא תנשק אותי שוב , לא נעים לי ממנה , אני חושב שאני אפגש איתה.
"היי ג'סי , בכיף , מתי תרצי להיפגש?""היום בערב מתאים לך?"
"כן מתאים לי , ניפגש"
הייתי כל כך עייף , נרדמתי לאיזה שעה , עד שהארי צלצל אליי וקמתי.
"היי, התגעגעתי, מה אתה עושה בערב?""אני וג'סי ידידה שלי קבענו להיפגש"
"אה הבנתי , רציתי שתבוא איתי קצת לחוף , אם תרצה להצטרף אליי אחר כך בכיף"
"אני אבוא , מתגעגע אלייך"
"גם אני לואי"
נקודת מבט הארי:
אני חושב שהוא מסתיר ממני משהו.
אני בטוח בזה.
יצאתי לחוף , כל כך התגעגעתי אליו , רציתי שהוא יבוא איתי , לקחתי איתי את הגיטרה והתחלתי לנגן בחוף , ראיתי את ליאם ונייל מתקדמים לכיווני , חייכתי אליהם מרחוק."היייי , לא ראיתי אתכם הרבה זמן , מה אתם עושים פהה?"
"הייי הארי , מה איתך? סתם באנו קצת לגלוש פה בחוף."
"אני בסדרר, באתי קצת לנגן פה בחוף , אני כל כך אוהב את האוויר פה"
"גם אנחנו , זאת הסיבה שאנחנו באים לחוף הזה כל הזמן"
"כן , החוף פה מדהים , אתם מוזמנים להישאר איתי"
"נישאר איתך , הזמנו בכל מקרה אוכל , תאכל איתנו."
נקודת מבט לואי:
ג'סי חיכתה לי בבר ממול החוף , נסעתי אליה , זאת נסיעה כל כך קצרה , רציתי שהארי יהיה איתי באוטו , אני מתגעגע אליו בכל שנייה.הגעתי , אני רואה אותה מרחוק מנופפת לי
אני חושב שהיא שוב עומדת לנשק אותי , יש לי את התחושה הזאת.
YOU ARE READING
Midnight memories🖤
Fanfictionהפאנפיק הזה הוא בדיחה אחת גדולה** יש לציין שאני מכחישה כל קשר לפרקים הראשונים של הפאנפיק , הכתיבה שלי מזעזעת כאן** "אתה מרגיש את אותו הדבר כמוני?" הוא שתק, הוא היה עם חיוך, ללא פחד הוא נישק אותי, ואמר לי באוזן "תמיד חשבתי כמוך" החיוך הזה שעל הפנים...